Google Ads Creative Studio تا غروب آفتاب در سه ماهه اول ۲۰۲۵

Google تا پایان مارس 2025، Ads Creative Studio را غروب می‌کند و تمرکز خود را به حوزه‌های رشد جدید تغییر می‌دهد و مشارکت با آژانس‌های خلاق را برای ارائه کمپین‌های متناسب در مقیاس افزایش می‌دهد.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر برای سفارشی‌سازی‌های تبلیغات YouTube و Display به Ads Creative Studio متکی هستید، باید گردش کار خود را به شرکای خلاق شخص ثالث یا ابزارهای دیگر منتقل کنید.

تاریخ های کلیدی. از 28 اکتبر، حساب‌های جدید نمی‌توانند ایجاد شوند. بعدش چیه:

  • 17 ژانویه: ایجاد پروژه های جدید از جمله تکراری غیرفعال می شود.
  • پایان ماه مارس: از بین رفتن کامل پلت فرم.

بعدش چی. تبلیغ‌کنندگان همچنان می‌توانند تا غروب آفتاب از ویژگی‌های زیر استفاده کنند:

  • ویرایش و صادرات پروژه های موجود
  • افزودن دارایی ها و کاربران جدید

برای سفارشی‌سازی‌های خاص YouTube، تبلیغ‌کنندگان تشویق می‌شوند تا شرکای شخص ثالث را درگیر کنند. برای تبلیغات نمایشی، استودیو برای گردش‌های کاری غیر پویا و پویا در دسترس باقی می‌ماند، یا تبلیغ‌کنندگان می‌توانند راه‌حل‌های خلاقانه خارجی را کشف کنند.

آماده باش. بازاریابان باید از هم اکنون استراتژی های خلاقانه خود را تغییر دهند، از جمله صادرات دارایی ها و شناسایی پلت فرم های جایگزین. برای راهنمایی و پشتیبانی با مدیران حساب تماس بگیرید.

خط پایین. همانطور که Ads Creative Studio از بین می رود، تبلیغ کنندگان باید گردش کار خود را برای اطمینان از کارایی خلاقانه و مقیاس پذیری از طریق مشارکت های خارجی تطبیق دهند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link