Google گزارشهای جدید فروش و تبدیل سرنخها را در کنسول آگهیدهنده Google Ads منتشر میکند. این گزارشها در بخش اهداف، سپس تبدیلها و سپس سربرگ خلاصه قرار دارند و سپس برای مشاهده فروش در مقابل سرنخها، جابهجایی وجود دارد.
این توسط هانا کوبزووا مشاهده شد که به من در مورد X اطلاع داد و آن را در PPC News پوشش داد. هانا نوشت که آن را از طریق Giοrgos Touloumis پیدا کرده است و او این تصاویر از گزارش جدید را به اشتراک گذاشته است.
برگه فروش:
برگه سرنخ ها:
هانا گفت که این گزارشها به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا تبدیلها را تجزیه و تحلیل کنند، خواه آنها پیشرو یا فروش محور باشند.
بحث انجمن در X.