برخی از تبلیغکنندگان میبینند که Google Ads این پنجره گفتگوی درخواست را نشان میدهد و از آنها میخواهد استراتژیهای پیشنهادی خود را تغییر دهند. این در کنسول تبلیغکننده Google Ads نشان داده میشود، که از تبلیغکننده میخواهد استراتژی پیشنهادی خود را از یک گزینه به گزینه دیگر تغییر دهد.
این “ویژگی” توسط آنتونی هیگمن مشاهده شد که در مورد آن در X پست کرد – او نوشت که این یک “استراتژی پیشنهاد تغییر جدید پاپ آپ” است. او احساسات خود را در مورد این پیشنهاد اضافه کرد و گفت: “بله، استراتژی پیشنهاد را تغییر دهید، من هیچ یک از این چیزها را نمی خواهم.”
در اینجا اسکرین شات او از این پاپ آپ ارسال شده است:
می گوید:
استراتژی پیشنهاد قیمت را تغییر دهید؟
با این کار تنظیم کلمات کلیدی مطابقت گسترده خاموش می شود، اما کلمات کلیدی موجود شما به عنوان تطابق گسترده باقی می مانند. همچنین، درج نام تجاری شما از این کمپین حذف خواهد شد.
اینها را قبلا دیده بودید؟
بحث انجمن در X.