Google Ads اخیراً دو بهروزرسانی در مورد تأیید آگهیدهنده انجام داده است. یکی، در برخی از کشورها، گوگل دیگر نیازی به گواهی برای برخی از تبلیغکنندگان ندارد. دوم، Google اسناد تأیید صحت آگهیدهنده Google Ads را بهروزرسانی و سازماندهی مجدد کرده است.
بیایید ابتدا با دومی شروع کنیم، زیرا، چرا که نه.
Google نوشت: “Google مقالات مرکز راهنمایی مربوط به تأیید آگهیدهنده Google Ads را برای وضوح و خوانایی بهتر بهروزرسانی و سازماندهی مجدد کرده است. این بهروزرسانی که از نوامبر 2024 اجرا میشود، با هدف ارائه اطلاعات واضحتر به تبلیغکنندگان است و اجرای خطمشی تأیید آگهیدهنده را تغییر نمیدهد. “
بنابراین خارج از سازماندهی مجدد و شفاف سازی این محتوا چیز زیادی در اینجا تغییر نمی کند.
ثانیه اول می گوید که در 5 فوریه 2025 Google تغییراتی را در Google Ads سایر مشاغل محدود شده ایجاد می کند: اسناد دولتی و خط مشی خدمات.
این چیزی است که در حال تغییر است:
(1) آگهی دهندگان دیگر نیازی به درخواست صدور گواهینامه برای اجرای تبلیغات برای عکس های تصویری/وینیت الکترونیکی در سراسر اروپا ندارند.
(2) اگر آگهیهایی را اجرا میکنید که «شناسههای کسبوکار» را تبلیغ میکنند و منحصراً فرانسه را بهعنوان یک منطقه هدف قرار میدهند، نیازی به واجد شرایط بودن به عنوان یک ارائهدهنده دولتی یا مجاز ندارید، اما برای اطمینان از حذف شدن از خطمشی باید درخواست دهید. تبلیغات به طور نادرست تایید نمی شوند
Google اجرای بهروزرسانی خطمشی را در 5 فوریه 2025 آغاز میکند و اجرای کامل آن طی تقریباً 8 هفته افزایش مییابد.
همچنین برای تبلیغات خدمات محلی این مورد وجود دارد:
مهلت تمدید خدمات محلی Google به نمایه کسب و کار Google به عقب کشیده شد. روده بر شدن از خنده pic.twitter.com/0zmJxFRHKA
– آنتونی هیگمن (@AnthonyHigman) 16 ژانویه 2025
بحث انجمن در X.