باگ تبلیغات گوگل ممکن است منجر به فعال شدن «تطابق گسترده» شود

باگ تبلیغات گوگل ممکن است منجر به فعال شدن «تطابق گسترده» شود

ممکن است اشکالی روی برخی از حساب‌های تبلیغ‌کننده Google Ads تأثیر بگذارد که کمپین‌های شما را بی‌صدا تغییر می‌دهد تا مطابقت گسترده را روشن کند، حتی زمانی که آن کمپین ممکن است از عبارت یا مطابقت دقیق استفاده کرده باشد. این ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که از پیشنهاد پیشنهادی غیرمبتنی بر تبدیل به استراتژی مناقصه مبتنی بر تبدیل تغییر دهید. وقتی آن تغییر را انجام می‌دهید، ممکن است Google تطابق گسترده را روشن کند، حتی اگر مجموعه تطابق گسترده نداشته باشید.

توجه: ناوا تصریح کرد: مشخص شد که این فقط مکانیک ایجاد کمپین است.

این باگ توسط ناوا هاپکینز مشاهده شد که در مورد این مشکل در لینکدین پست گذاشت. او نوشت: «وقتی از پیشنهاد قیمت غیرمبتنی بر تبدیل (که برای کمپین‌های جدیدتر رایج است) به استراتژی پیشنهاد قیمت مبتنی بر تبدیل تغییر می‌کنید، Google به‌طور خودکار کمپین‌های «تطابق گسترده» را روشن می‌کند. exact به Broad match تبدیل خواهد شد.”

بعداً او تأیید کرد که این روی برخی حساب‌ها و نه همه آنها تأثیر می‌گذارد.

تنظیم تطابق گسترده Google Ads

جینی ماروین، رابط Google Ads، در لینکدین پاسخ داد و گفت: “این رفتار مورد انتظار در هنگام تغییر از مناقصه دستی به استراتژی مناقصه هوشمند نیست. تیم در حال بررسی این موضوع است.”

گوگل این مشکل را به طور کامل تایید نکرده است اما تایید کرده است که نباید این اتفاق بیفتد.

این فقط به هر یک از شما که ممکن است این تغییرات را در کمپین‌های خود اعمال کرده باشد، می‌داند تا تنظیمات دیگری را که قصد تغییر آن را نداشتید دوباره بررسی کنید.

بحث در انجمن در لینکدین.

Source link