اشکال تبلیغات گوگل به طور تصادفی ترافیک را به نوع تطبیق هوشمند قدیمی نسبت می دهد

اشکال تبلیغات گوگل به طور تصادفی ترافیک را به نوع تطبیق هوشمند قدیمی نسبت می دهد

Google باگ دیگری را در Google Ads تأیید کرده است که در آن به طور تصادفی ترافیک را به یک نوع مطابقت نسبت داده است که دیگر نباید وجود داشته باشد – تطبیق هوشمند. جینی ماروین، رابط تبلیغات گوگل، این موضوع را تایید کرد و گفت: «از تبلیغ‌کنندگان برای این کلیک‌ها هزینه‌ای دریافت نمی‌شود و ما تغییر را برگردانده‌ایم».

توماس اکسل متوجه این مشکل شد و در X گفت: “می‌توانید به من بگویید که این “تطبیق هوشمند” نوع جدید دقیقاً چیست؟ جینی پاسخ داد، “این نتیجه یک آزمایش ترافیکی کوچک بین 8/13/2024 و 8/14/2024 است که به اشتباه ترافیکی را تحت این نام “تطابق هوشمند” که قبلا رد شده بود نسبت داد. برای این کلیک‌ها هزینه‌ای از تبلیغ‌کنندگان دریافت نمی‌شود، و ما تغییر را برگردانده ایم.”

در گزارش Google Ads به نظر می رسید:

اشکال گزارش تطبیق هوشمند Google Ads

نکته خنده دار این است که ما این نوع تطابق را در سال 2021 دیدیم و سپس گوگل گفت: “این گزینه فیلتر نتیجه یک اشکال بود که اکنون در حال رفع شدن است، اما هیچ ترافیکی تحت تاثیر قرار نگرفت. این آزمایش یکی از آزمایش های کوچکی است که تبلیغ کنندگان را انتخاب می کند. ما در حال حاضر چیزی برای اشتراک گذاری نداریم.

بنابراین این اولین بار نیست که گوگل ادز با چنین باگی مواجه می شود.

بحث انجمن در X.

Source link