گزارش نام تجاری Google Ads

گزارش نام تجاری Google Ads

گوگل ادز بی سر و صدا گزارش برند جدیدی را منتشر کرده است. گوگل نوشت: گزارش برند “تجربه ای اختصاصی برای تبلیغ کننده برند است که معیارهای دسترسی و تعداد دفعات تکراری در کمپین های شما را در اختیار شما قرار می دهد.”

گزارش برند به شما امکان می دهد داده ها را بر اساس جمعیت شناسی هدف، مانند سن و جنسیت مرتب کنید.

گوگل می‌گوید این گزارش «با ادغام داده‌ها در چندین ابزار، گزارش را ساده می‌کند، و اندازه‌گیری شاخص‌های عملکرد کلیدی (KPI)، درک محرک‌های عملکرد، و شناسایی بینش‌هایی برای به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه (ROI) را برای شما آسان‌تر می‌کند.»

این توسط PPCGreg در X مشاهده شد.

در اینجا به نظر می رسد:

گزارش نام تجاری Google Ads

برای دسترسی به این گزارش نام تجاری جدید در Google Ads به حساب Google Ads خود بروید، روی نماد Campaigns نماد Campaigns کلیک کنید و سپس روی Insights and Reports در منوی بخش کشویی کلیک کنید و سپس بر روی گزارش برند کلیک کنید.

گوگل این یادداشت ها را در این گزارش منتشر کرده است:

  • داده ها در سطح تک حساب موجود است. نمی‌توانید داده‌ها را برای چندین حساب یا MCC جمع‌آوری کنید.
  • حداکثر محدوده تاریخ موجود برای معیارهای دسترسی 92 روز است.
  • حداکثر تعداد کمپین 10000 است.
  • کمپین‌های جستجو، خرید و حداکثر عملکرد پشتیبانی نمی‌شوند.
  • کمپین ها باید بیش از 10000 نمایش داشته باشند تا داده ها پر شوند.

بحث انجمن در X.

Source link