Google Ads به برخی از تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که یک قرار ملاقات برچسب گذاری را با نمایندگی Google Ads از طریق کنسول Google Ads رزرو کنند. این به شما کمک می کند تا یک قرار ملاقات را تنظیم کنید تا یک نماینده Google به شما کمک کند تا پیگیری مناسب کمپین های خود را تنظیم کنید.
این مورد توسط ناتاشا کوررا مشاهده شد که در مورد این موضوع در LinkedIn ارسال شد و برخی از تصاویر را به اشتراک گذاشت. این قرار ملاقات یک عضو تیم پشتیبانی فنی Google خواهد داشت و از طریق مراحل اجرای یک برچسب Google برای شروع ردیابی عملکرد تبلیغات تبلیغاتی خود ، شما و توسعه دهنده خود را پیاده روی می کند. می تواند حدود 30 تا 60 دقیقه طول بکشد.
در اینجا تصویری از سریع وجود دارد که می خواند ، “یک قرار ملاقات برچسب زدن را رزرو کنید: با تیم پشتیبانی فنی Google برای اجرای اندازه گیری تبدیل در حساب خود ارتباط برقرار کنید.”
وقتی روی شروع کار کلیک می کنید ، شما را به این صفحه بعدی می برد:
این همان چیزی است که گوگل می گوید:
اندازه گیری تبدیل پایه و اساس رانندگی عملکرد دیجیتال است. شناسایی اقدامات مشتری که برای تجارت شما ارزشمند است و اجرای برچسب زدن به Google برای ایجاد یک پایه اندازه گیری برای وب سایت و تبلیغات شما بسیار مهم است.
مزایای برچسب زدن:
- برای درک بهتر بازده سرمایه گذاری (ROI) اطلاعات ارزشمند در مورد کلیک های تبلیغاتی دریافت کنید
- ببینید که تبلیغات شما چگونه در کانال ها و دستگاه های مختلف انجام می شود
- فرصت ها را در حساب Google Ads خود مانند پیشنهادات هوشمند باز کنید
بحث و گفتگوی انجمن در LinkedIn.