به نظر میرسد Google Ads دادههای تبدیل سطح دارایی جدیدی را در گزارشها و کمپینهای Performance Max منتشر میکند. میتوانید از ستونهای تبدیلها و ارزش تبدیل برای دریافت نمای کلی از عملکرد دارایی استفاده کنید.
این مورد توسط مناخیم آنی مشاهده شد که تصویری از این اعلان را از یک حساب Google Ads در X منتشر کرد. می گوید:
نحوه استفاده از تبدیلها و ستونهای ارزش تبدیل جدید برای داراییها:
از ستونهای تبدیل و ارزش تبدیل برای دریافت نمای کلی از عملکرد دارایی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که دارایی هایی با تبدیل کمتر ممکن است همچنان به شما در دستیابی به اهداف کمپین خود کمک کنند. همیشه حداکثر تعداد دارایی ها را اضافه کنید و دارایی هایی را که عملکرد ضعیفی دارند به طور مرتب جایگزین کنید.
جزئیات بیشتری در اینجا در آن سند راهنما وجود دارد.
این هم یک اسکرین شات:
Menachem در ادامه توضیح می دهد که “قطعه مشکل این است که هر واحد تبلیغاتی از چندین دارایی تشکیل شده است، بنابراین می توانید تبدیل/ارزش یکسانی را در چندین دارایی مشاهده کنید. همچنین، هیچ داده هزینه ای وجود ندارد.”
این هم پست های او:
نکته دشوار این است که هر واحد تبلیغاتی از چندین دارایی تشکیل شده است، بنابراین میتوانید تبدیل/ارزش یکسانی را در چندین دارایی مشاهده کنید. همچنین، هیچ داده هزینه ای وجود ندارد. pic.twitter.com/mKkT7ydHq6
— Menachem Ani – تبلیغات گوگل 🎯 (@MenachemAni) 19 دسامبر 2024
بحث انجمن در X.