Google Ads API نسخه 17 Now Out

Google Ads Code Api

Google Ads نسخه 17 نسخه اصلی API Google Ads را منتشر کرده است. نسخه 17 شامل آماده سازی برای تغییرات خط مشی استفاده از منابع، تغییرات اندازه صفحه، تغییرات گزارش دسته ای، PMax بیشتر و گزارش نوع مطابقت، به علاوه موارد دیگر است.

باز هم، این یک نسخه اصلی از این به‌روزرسانی است، قبل از آن نسخه 16.1 و سپس نسخه 16 در فوریه 2024 بود. قبل از آن نسخه 15 در اکتبر 2023 بود. سپس قبل از آن نسخه 14.1 بود که در ماه اوت منتشر شد. نسخه 13.1 قبل از این نسخه جدید است که در آوریل 2023 منتشر شد. نسخه 12.0 در اکتبر 2022، نسخه 11.0 Google Ads API در ژوئن و نسخه 11.1 در ماه آگوست منتشر شد. همچنین نسخه 10.1 در 27 آوریل 2022 و نسخه 10.0 در 9 فوریه 2022 منتشر شد. و Google API AdWords را در 27 آوریل غروب کرده است که در پایان جولای به طور کامل کار نمی کند.

در اینجا یک نمای کلی از تغییرات است:

در اینجا گزارش کامل تغییرات است:

تبلیغات

  • AdService.getAd حذف شد. این سرویس AdService را با سایر خدمات موجود در Google Ads API مطابقت می دهد. برای روش توصیه شده برای واکشی تبلیغات و سایر انواع منابع، به بازیابی اشیا مراجعه کنید.
  • اعتبارسنجی های بیشتری برای ImageAdInfo.image_asset در رابطه با ابعاد و قالب اضافه شده است. اگر تصویر نامعتبر باشد ممکن است خطاهای زیر ایجاد شود: ImageError.UNEXPECTED_SIZE، ImageError.FORMAT_NOT_ALLOWED

دارایی های

  • فهرست جدید اضافه شد: ClickType.AD_IMAGE
  • گزارش‌های جدید زیر را با معیارهای جدید برای کمپین‌های حداکثر عملکرد و جستجو اضافه کرد: campaign_aggregate_asset_view و channel_aggregate_asset_view

مخاطبان

  • OfflineUserDataJobError اضافه شد.OPERATION_LEVEL_CONSENT_PROVIDED

مشاغل دسته ای

  • BatchJobError.REQUEST_TOO_LARGE اضافه شد، که وقتی AddBatchJobOperationsRequest ارسال شده بزرگتر از 10484504 بایت باشد پرتاب می شود.
  • پشتیبانی برای تنظیم MutateOperation.asset_group_operation هنگام استفاده از BatchJobService اضافه شده است. این به شما امکان می دهد از پردازش دسته ای برای ایجاد و مدیریت کل کمپین های Performance Max استفاده کنید. راهنمای اختصاصی جدید ما را ببینید.

کمپین ها

  • در همه زمینه‌ها، فهرست‌بندی‌ها، خطاهای همه منابع در سراسر Google Ads API، مانند کمپین‌ها، تبلیغات و دارایی‌ها، Discovery به Gen Demand تغییر نام داد. برای مثال، AdvertisingChannelType.DISCOVERY اکنون AdvertisingChannelType.DEMAND_GEN است.
  • Campaign.keyword_match_type اضافه شد تا بتوانید نوع مطابقت کلمه کلیدی را برای همه کلمات کلیدی در یک کمپین تنظیم کنید.

تبدیل ها

  • برای تبدیل SKAdNetwork، segments.sk_ad_network_conversion_value به segments.sk_ad_network_fine_conversion_value تغییر نام داد. و segments.sk_ad_network_redistributed_fine_conversion_value را اضافه کرد.
  • معیارهای زیر اکنون با پاسخ بازگردانده می شوند حتی زمانی که صفر باشند. این باعث می شود آنها با سایر معیارها سازگار باشند. metrics.all_conversions_value_by_conversion_date, metrics.all_conversions_by_conversion_date, metrics.conversions_value_by_conversion_date, metrics.conversions_by_conversion_date

شاخص

  • به فیلدهای زیر به AdGroupCriterion اضافه شد تا نشان دهد که آیا معیار گروه آگهی در حال اجرا است یا دلایلی که چرا ارائه نمی شود: primar_status و primar_status_reasons.
  • پشتیبانی از metrics.search_impression_share برای gender_view اضافه شد
  • پشتیبانی از metrics.phone_calls برای keyword_view اضافه شد

خدمات محلی

  • اضافه شد LocalServicesLeadService.AppendLeadConversation() برای الحاق یک LocalServicesLeadConversation جدید به LocalServicesLead استفاده می شود که بسته به نحوه ایجاد لید، پیام ها را از طریق کانال های مناسب مانند SMS برای کاربران ارسال می کند. اندازه AppendLeadConversationRequest.conversations به 1000 محدود است. فقط LocalServicesLead با lead_type تنظیم شده روی LeadType.MESSAGE را می توان در Conversation.local_services_lead مشخص کرد.
  • مقادیر enum جدیدی به ConversationType اضافه شد: WHATSAPP برای نشان دادن یک مکالمه معرفی شده از طریق WhatsApp. ADS_API برای نمایش یک مکالمه معرفی شده با استفاده از روش جدید LocalServicesLeadService.AppendLeadConversation().
  • فیلدهای جدید زیر را به local_services_verification_artifact اضافه کرد: local_services_verification_artifact.insurance_verification_artifact.expiration_date_time و local_services_verification_artifact.license_verification_artifact.expiration_date_time

گزارش نویسی

  • اکنون می‌توانید فقط فیلدهای مربوط به یک محصول پیوند داده شده را هنگام جستجوی product_link انتخاب کنید. انتخاب چندین فیلد از چندین محصول پیوند داده شده، QueryError را ایجاد می کند.PROHIBITED_FIELD_COMBINATION_IN_SELECT_CLAUSE. برای مثال، product_link.advertising_partner.customer و product_link.data_partner.data_partner_id را نمی توان در یک جستار انتخاب کرد.
  • ارسال یک page_size به GoogleAdsService.Search منجر به خطای RequestError.PAGE_SIZE_NOT_SUPPORTED می شود.

خريد كردن

  • یک گزارش shopping_product جدید اضافه کرد که با صفحه محصولات رابط کاربری Google Ads مطابقت دارد. از بازگرداندن داده‌های مربوط به وضعیت فعلی محصولات از حساب‌های Google Merchant Center مرتبط با حساب Google Ads پشتیبانی می‌کند.
  • هنگام استفاده از GoogleAdsService.Search یا GoogleAdsService.SearchStream می‌توانید معیارهای گزارش shopping_product را با استفاده از segments.date فیلتر کنید. تقسیم بندی بر اساس تاریخ مجاز نیست و یک خطای ShoppingProductError.UNSUPPORTED_DATE_SEGMENTATION را برمی گرداند.

اهداف یکپارچه

  • اضافه شده UserListCustomerTypeService.MutateUserListCustomerTypes() برای پیکربندی انواع مشتریان مخاطب.
  • CustomerLifecycleGoal.lifecycle_goal_customer_definition_settings حذف شد. برای پیکربندی تنظیمات مخاطب اهداف چرخه حیات مشتری، به جای آن از UserListCustomerTypeService.MutateUserListCustomerTypes() استفاده کنید.
  • با تنظیم UserListCustomerType.customer_type_category به UserListCustomerTypeCategory.PURCHASERS یک لیست کاربری را ضمیمه یا حذف کنید تا به ترتیب آن را در یک تعریف مشتری موجود برای اهداف چرخه عمر مشتری قرار دهید یا از آن حذف کنید. برای جزئیات بیشتر از بخش مخاطبان خود بازدید کنید.

فیلم های

  • مقادیر زیر را به ContentLabelType اضافه کرد. شما می‌توانید این ContentLabelType‌ها را در سطح مشتری مستثنی کنید: BRAND_SUITABILITY_CONTENT_FOR_FAMILIES، BRAND_SUITABILITY_GAMES_FIGHTING، BRAND_SUITABILITY_GAMES_MATURE، BRAND_SUITABILITY_HEALTH_ALTH_UNTHI, BRAND_SUITABILITY_HEALTH_ALTH_INTH ED، BRAND_SUITABILITY_NEWS_RECENT، BRAND_SUITABILITY_NEWS_SENSITIVE، BRAND_SUITABILITY_NEWS_SOURCE_NOT_FEATURED، BRAND_SUITABILITY_POLITICS، BRAND_SUITABILITY_
  • AdVideoAsset.ad_video_asset_info برای پشتیبانی از اولویت‌های موجودی برای دارایی‌های ویدیویی هنگام ایجاد DemandGenVideoResponsiveAdInfo اضافه شد.
  • (فقط حساب های مجاز) Made Campaign.video_brand_safety_suitability قابل تغییر است.

بحث انجمن در X.

Source link