Google Ads API نسخه 19 اکنون خارج است

Google Ads API نسخه 19 اکنون خارج است

Google نسخه 19 از Google Ads API را منتشر کرده است ، V19 دارایی های ویدیویی پیشرفته ای را برای کمپین های عملکرد حداکثر ، به روزرسانی در دستورالعمل های برند و تن های اضافی ، تغییرات و حذف اضافه می کند.

در اینجا ویدئویی از تیم API Google ADS در مورد برخی از نکات برجسته در مورد آنچه در V19 جدید است وجود دارد:

https://www.youtube.com/watch؟v=t7iuf07yf2u

قبل از این نسخه نسخه 18 در اکتبر 2024 بود. قبل از آن 17.1 در اوت 2024 بود و قبل از آن نسخه 17.0 در ژوئن 2024 و قبل از آن نسخه 16.1 و سپس نسخه 16 در فوریه 2024 بود. قبل از آن نسخه 15 در اکتبر 2023 بود. سپس قبل از آن نسخه 14.1 که در ماه آگوست منتشر شد. نسخه 13.1 پیش از این نسخه جدید ، که در آوریل 2023 منتشر شد. نسخه 12.0 در اکتبر 2022 منتشر شد ، نسخه 11.0 API Google ADS در ماه ژوئن منتشر شد و نسخه 11.1 در ماه آگوست بود. همچنین نسخه 10.1 در تاریخ 27 آوریل 2022 منتشر شد و نسخه 10.0 در 9 فوریه 2022 منتشر شد. و Google در تاریخ 27 آوریل AdWords API را غروب می کند که در پایان ماه ژوئیه کاملاً متوقف خواهد شد.

در اینجا ورود به سیستم کامل:

مدیریت حساب:

  • مقادیر زیر را به CustomerError اضافه کرد تا تغییرات آینده را حساب کند: Creation_Denied_For_Policy_Violation and Creation_Denied_Inableable_mcc

تبلیغات:

  • تقاضا اضافه شده برای پشتیبانی از دارایی های تصویر پرتره با نسبت ابعاد 9:16 در تبلیغات ژنرال تقاضا ، تقاضای اضافه شده را برای پشتیبانی از دارایی های تصویر پرتره با نسبت ابعاد 9:16.

دارایی ها:

  • (فقط برای حساب های لیست شده) پشتیبانی از دارایی های پیام را از طریق Asset.business_message_asset ، BusinessMessageAsset و موارد زیر و خطاهای زیر اضافه کنید.
  • enums: assetfieldtype.business_message ، Assettype.business_message ، businessmessagecalltoactiontype و businessmessageprovider
  • خطاها: asseterror.customer_not_on_allowlist_for_whatsapp_message_assets. Resourcesimittype: business_message_asset_links_per_customer ، whatsapp_business_message_asset_links_per_campaign و whatsapp_business_asset_links_per_ad_group
  • اضافه شده AssetAutomationType.generate_landing_page_preview برای پشتیبانی از تولید خودکار پیش نمایش صفحه فرود.
  • AssetAutomationType.Generate_Shorter_youtube_videos اکنون به طور پیش فرض برای تبلیغات پاسخگو ویدیویی تقاضا انتخاب شده است.
  • (فقط برای حساب های لیست شده ؛ Allowlist در حال حاضر بسته است) Asset.App_Deep_Link_Asset و AppDeePlinkAsset اضافه شده است.

تبدیل ها:

  • اهداف تبدیل
  • lifecyclegoalvaluesettings.high_lifetime_value خارج از بتا است و اکنون قابل تغییر است.
  • برای نشان دادن نام منابع مشتری که صاحب هدف چرخه عمر مشتری است ، اضافه شده است.
  • کاهش یافته ConvanionActionType.salesforce.

فیدها:

  • همه نهادهای مرتبط با خوراک ، مانند خوراک ، تنظیم خوراک ، خوراک ، AdGroupFeed ، Feed_Placeholder_view و غیره را حذف کرد. اکنون کاربران باید برای دستیابی به همان هدف از دارایی استفاده کنند. برای لیست کلیه اشخاص حذف شده به یادداشت های مهاجرت مراجعه کنید.

هتل و سفر:

  • made min_days و max_days valueruleitinararyadvancebookingwindow یک قسمت اختیاری است تا بتواند 0 را به عنوان یک مقدار مشخص کند. این از هدف قرار دادن جستجوهای مسافرتی که امروزه اتفاق می افتد پشتیبانی می کند.

حداکثر عملکرد:

  • (فقط برای حساب های لیست شده) دستورالعمل های برند
  • کمپین ساخته شده است. brand_guidelines_enabled قابل تغییر فقط در هنگام ایجاد یک کمپین عملکرد حداکثر.
  • این با عملکرد حداکثر برای اهداف سفر ناسازگار است.
  • برای فعال کردن دستورالعمل های برند برای کمپین های موجود در عملکرد حداکثر ، از یک کمپین های تازه اضافه شده استفاده کنید. غیرفعال کردن دستورالعمل های برند پشتیبانی نمی شود.
  • کمپین اضافه شده است. brand_guideralines و brandguidelines برای تنظیم رنگ و خانواده فونت این برند.
  • مقادیر خطای جدید: batchjoberror.campaign_and_campaign_asset_transaction_failure and brandgudreginelinesmigrationerror
  • مدیر کمپین
  • اضافه شده AssetAutomationType.generate_enhanced_youtube_videos برای پشتیبانی از تولید خودکار دارایی های ویدیویی پیشرفته برای کمپین های حداکثر عملکرد.

برنامه ریزی:

  • (فقط برای حساب های لیست شده) اضافه شده ContentCreatorInsightsService.GenerateTerendingInsights اضافه شده است که به کاربران امکان می دهد موضوعات محتوای روند را در YouTube برای تعریف مخاطبان مشاهده کنند.
  • اضافه شده GeneratecreatorInsightsRequest.Country_Locations () برای مشخص کردن کشورها برای جستجوی معیارهای داده شده
  • اضافه شده GeneratecreatorInsightsRequest.Search_Brand برای مشخص کردن یک برند برای جستجوی سازندگان
  • زمینه های جدید اضافه شده به YouTubeChannelInsights برای ارائه اطلاعات کانال اضافی برای درخواست های جستجو_چنل ها: کانال_url ، کانال_دسکوکت و top_videos
  • زمینه های فوق داده جدید به AdventInsightSattributeemetAdata اضافه شد: YouTube_Video_Metadata ، user_interest_attribute_metadata و konding_graph_attribute_metadata

فیلم ها:

  • پس از انتشار datalinkservice.createDatalink ، ما روشهای زیر را اضافه کردیم تا امکان جهش پیوندهای داده ای که قبلاً ایجاد شده است ، امکان پذیر شود:
  • relovedatalink برای حذف پیوندهای داده در یک حساب Google Ads
  • به روز شده برای پذیرش ، رد و ابطال پیوندهای داده در یک حساب تبلیغاتی Google
  • پشتیبانی حذف شده از Video_Outstream از موارد زیر: AdType ، AdvertisingChannelsubType و Adgrouptype

بحث و گفتگوی انجمن در X.

Source link