گوگل با معرفی نسخه 17_1 از Google Ads API، چندین ویژگی و بهروزرسانی جدید را برای توسعهدهندگان و تبلیغکنندگان معرفی کرد.
به روز رسانی های کلیدی:
ShareablePreviewService.GenerateShareablePreviews()
: نشانیهای اینترنتی پیشنمایش آگهی قابل اشتراکگذاری را برای گروههای دارایی فعال و موقتاً متوقف شده، همراه با تاریخ انقضا ایجاد میکند.AdGroupAdService.RemoveAutomaticallyCreatedAssets()
: به حذف دارایی های ایجاد شده به صورت خودکار مرتبط با تبلیغات جستجوی واکنشگرا اجازه می دهد.- جدید
ASSET_GROUP
تغییر نوع منبع وضعیت - جدید
offline_conversion_upload_conversion_action_summary
گزارش برای تشخیص تبدیل آفلاین. - برای ردیابی تبدیلهایی که هنوز در حال پردازش هستند، معیارهایی به گزارشهای تشخیصی آفلاین اضافه شد.
- پشتیبانی از
segments.sk_ad_network_version
وsegments.date
برایper_store_view
بخش بندی - بازیابی اطلاعات در مورد استراتژیهای مناقصه کمپین ویدیویی، از جمله CPM ثابت و CPV هدف.
- جدید
segments.ad_format_type
برای گزارش های سازگار
چرا ما اهمیت می دهیم. این بهروزرسانیها هنگام کار با Google Ads API، کنترل دقیق، بینش و انعطافپذیری بیشتری را در اختیار تبلیغکنندگان و توسعهدهندگان قرار میدهد. ویژگیهای پیشنمایش جدید، مدیریت دارایی و تشخیص تبدیل آفلاین، بهویژه به نقاط درد رایج میپردازد.
بعد چه است. توسعه دهندگان باید کتابخانه ها و کدهای مشتری خود را ارتقا دهند تا از ویژگی های v17_1 استفاده کنند که هفته آینده منتشر خواهد شد. گوگل اشاره می کند که این نسخه هیچ تغییری ندارد.
سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو