Google Ads API v17_1 ویژگی ها و پیشرفت های جدیدی را معرفی می کند

گوگل با معرفی نسخه 17_1 از Google Ads API، چندین ویژگی و به‌روزرسانی جدید را برای توسعه‌دهندگان و تبلیغ‌کنندگان معرفی کرد.

به روز رسانی های کلیدی:

  • ShareablePreviewService.GenerateShareablePreviews(): نشانی‌های اینترنتی پیش‌نمایش آگهی قابل اشتراک‌گذاری را برای گروه‌های دارایی فعال و موقتاً متوقف شده، همراه با تاریخ انقضا ایجاد می‌کند.
  • AdGroupAdService.RemoveAutomaticallyCreatedAssets(): به حذف دارایی های ایجاد شده به صورت خودکار مرتبط با تبلیغات جستجوی واکنشگرا اجازه می دهد.
  • جدید ASSET_GROUP تغییر نوع منبع وضعیت
  • جدید offline_conversion_upload_conversion_action_summary گزارش برای تشخیص تبدیل آفلاین.
  • برای ردیابی تبدیل‌هایی که هنوز در حال پردازش هستند، معیارهایی به گزارش‌های تشخیصی آفلاین اضافه شد.
  • پشتیبانی از segments.sk_ad_network_version و segments.date برای per_store_view بخش بندی
  • بازیابی اطلاعات در مورد استراتژی‌های مناقصه کمپین ویدیویی، از جمله CPM ثابت و CPV هدف.
  • جدید segments.ad_format_type برای گزارش های سازگار

چرا ما اهمیت می دهیم. این به‌روزرسانی‌ها هنگام کار با Google Ads API، کنترل دقیق، بینش و انعطاف‌پذیری بیشتری را در اختیار تبلیغ‌کنندگان و توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد. ویژگی‌های پیش‌نمایش جدید، مدیریت دارایی و تشخیص تبدیل آفلاین، به‌ویژه به نقاط درد رایج می‌پردازد.

بعد چه است. توسعه دهندگان باید کتابخانه ها و کدهای مشتری خود را ارتقا دهند تا از ویژگی های v17_1 استفاده کنند که هفته آینده منتشر خواهد شد. گوگل اشاره می کند که این نسخه هیچ تغییری ندارد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link