Google Ads API v17 با ویژگی های جدید، تغییرات منتشر شد

گوگل نسخه 17 API گوگل ادز را منتشر کرد و چندین ویژگی و تغییرات جدید را به همراه داشت که تبلیغ‌کنندگان و توسعه‌دهندگان باید از آن‌ها آگاه باشند.

چرا ما اهمیت می دهیم. نسخه به روز شده Google Ads طیف وسیعی از ابزارها و قابلیت های جدید را ارائه می دهد تا به شما در مدیریت و نظارت بهتر بر عملکرد کمپین ها کمک کند. همچنین مهم است که از این تغییرات آگاه باشید تا از قابلیت‌های جدید نهایت استفاده را ببرید و در عین حال از اختلالات ناشی از ویژگی‌های منسوخ یا تغییرات خط‌مشی جلوگیری کنید.

چه خبر. سه تغییر بزرگ وجود دارد که گوگل برای همگامی با به‌روزرسانی خط‌مشی، حجم اطلاعات در حال پردازش و نمای گزارش‌ها ارائه کرده است. بقیه به‌روزرسانی‌های پردازش دسته‌ای و ویژگی‌های بهینه‌سازی جدید هستند.

تغییرات بزرگ:

  • به روز رسانی خط مشی استفاده از منابع. برای آماده شدن برای تغییر خط مشی مصرف منابع آتی در 17 ژوئن 2024، دو مقدار جدید به QuotaError اضافه شده است، برای نمونه هایی از مصرف بیش از حد منابع در یک دوره زمانی.
  • اندازه صفحه ثابت در 10000. اکنون فیلد اندازه صفحه همیشه روی 10000 تنظیم شده است و دیگر نمی‌توانید اندازه صفحه را به GoogleAdsService.Search ارسال کنید. انجام این کار منجر به خطای درخواست می شود.
  • نماهای گزارش جدید. نمای دارایی انبوه کمپین و نمای دارایی مجموع کانال برای گزارش معیارهای بیشتر در کمپین‌های حداکثر عملکرد و جستجو اضافه شده‌اند.

به روز رسانی های پردازش دسته ای:

  • عملیات گروه دارایی پشتیبانی از تنظیم MutateOperation.asset_group_operation در هنگام استفاده از BatchJobService اضافه شده است که امکان پردازش دسته ای برای ایجاد و مدیریت کل کمپین های Performance Max را فراهم می کند.
  • محدودیت اندازه درخواست. یک خطای جدید BatchJobError.REQUEST_TOO_LARGE برای هر درخواست کاری بزرگتر از 10,484,504 بایت یک خطا ایجاد می کند. تبلیغ‌کنندگان باید عملیات‌ها را برای درخواست‌های جداگانه به گروه‌های کوچک‌تر تقسیم کنند.

دیگر nتغییرات قابل مشاهده:

  • نوع تطبیق کلمه کلیدی. Campaign.keyword_match_type اضافه شده است تا امکان تنظیم نوع تطابق کلمه کلیدی برای همه کلمات کلیدی در یک کمپین فراهم شود.
  • وضعیت معیار گروه آگهی. دلایل وضعیت اولیه و وضعیت اولیه به AdGroupCriterion اضافه شده است تا وضعیت سرویس و دلایل نشان داده شود.
  • گزارش محصول جدید خرید. یک گزارش محصول خرید جدید اضافه شده است که مربوط به صفحه محصولات در رابط کاربری Google Ads است.
  • تغییر نام ژنرال تقاضا Discovery در تمام فیلدها، فهرست‌ها و خطاها به Demand Gen تغییر نام داده است.

بیشتر خواندن. برای لیست کامل تغییرات ایجاد شده در Google Ads API در نسخه 17، یادداشت های انتشار کامل را بخوانید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link