Google Emails Advertisers & Analytics Users درباره قوانین جدید حریم خصوصی ایالات متحده

کتاب های حقوقی گوگل

هفته گذشته، گوگل به کاربران گوگل ادز و گوگل آنالیتیکس خود ایمیلی ارسال کرد و در مورد قوانین جدید حریم خصوصی که در برخی از ایالت های ایالات متحده آمده است، هشدار داد. این شامل موضوعاتی پیرامون کنترل محدود پردازش داده و مکانیسم‌های انصراف جهانی است.

در این ایمیل توضیح داده شد که در سال 2024 قوانین حفظ حریم خصوصی در فلوریدا، تگزاس، اورگان، مونتانا و کلرادو اجرایی می شود. علاوه بر این، قانون حفظ حریم خصوصی کلرادو (CPA) اجرای مفاد مکانیزم انصراف جهانی (UOOM) خود را آغاز خواهد کرد. Google اضافه کرد که برای قوانین ایالتی ایالات متحده، Google همچنان به ارائه ابزارهای انطباق برای کمک به شرکای ما در تصمیم گیری های مربوط به انطباق خود ادامه می دهد. برای ارائه UOOM کلرادو، با دریافت کنترل‌های حریم خصوصی جهانی مستقیماً از کاربران و خاموش کردن هدف‌یابی تبلیغات، مستقیماً اقدام خواهیم کرد.

این چیزی است که از نظر گوگل در حال تغییر است:

Google گفت که شرایط موجود پردازش داده‌های Google Ads، شرایط حفاظت از داده‌های کنترل‌کننده-کنترل‌کننده Google Ads، شرایط حفاظت از داده کنترل‌کننده-کنترل‌کننده اندازه‌گیری Google و ضمیمه قوانین حریم خصوصی ایالات متحده را برای این ایالت‌ها تکمیل خواهد کرد. گوگل گفت: “اگر قبلاً با شرایط حفاظت از داده های آنلاین موافقت کرده اید، برای پذیرش این شرایط نیازی به اقدام اضافی نیست.”

Google همچنین گفت که در حالی که پردازش محدود داده (RDP) برای ایالت های ذکر شده در بالا فعال باشد، به عنوان ارائه دهنده خدمات یا پردازشگر شما در رابطه با داده های پردازش شده عمل می کند. اگر RDP را از طریق کنترل محصول در Google Ads فعال کرده باشید، عملکرد RDP به حالت های دیگر گسترش می یابد. google گفت که می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد RDP و تعیین اینکه آیا RDP نیازهای مطابقت شما را برآورده می‌کند، به این مقاله مراجعه کنید و برای اطلاعات بیشتر در مورد تعهد ما به رعایت قانون حفاظت از داده‌ها، به این مقاله مراجعه کنید.

سپس برای کسانی که در کلرادو فعالیت می‌کنند، مفاد مکانیسم انصراف جهانی قانون حریم خصوصی کلرادو ایجاب می‌کند که سیگنال‌های کنترل حریم خصوصی جهانی کاربر را از هدف‌گذاری آگهی منصرف کنند. هنگامی که مشتریان یک GPC دریافت می‌کنند یا ایجاد می‌کنند، می‌توانند یک پارامتر حریم خصوصی مرتبط مانند RDP را به Google ارسال کنند تا هدف‌گذاری آگهی، فروش یا اشتراک‌گذاری داده‌ها را غیرفعال کند. گوگل افزود: “مشتریان همچنین باید توجه داشته باشند که گوگل می تواند سیگنال های کنترل حریم خصوصی جهانی را مستقیماً از کاربران دریافت کند و از طرف آنها حالت RDP را درگیر کند.”

در نتیجه این تغییرات، تبلیغ‌کنندگان ممکن است موجودی آگهی‌های شخصی‌شده کمتری را برای مناقصه مشاهده کنند که منجر به تغییر در کارایی هدف‌گذاری می‌شود. به‌علاوه، فهرست‌های Customer Match، Audiences API و Floodlight Remarketing ممکن است به دلیل افزایش انصراف کاربر از طریق کنترل حریم خصوصی جهانی، عملکرد ضعیفی داشته باشند. گوگل توضیح داد که برای کاربرانی که از طریق کنترل‌های حریم خصوصی جهانی از هدف‌یابی تبلیغات انصراف داده‌اند، Google ارائه تبلیغات شخصی‌شده براساس فهرست‌های مطابقت مشتری، مخاطبان API، Floodlight و بازاریابی مجدد را برای آن کاربران غیرفعال می‌کند.

بسیاری از شما قبلاً این ایمیل را دریافت کرده اید، من چند مورد را دریافت کردم، اما در اینجا یک کپی از Gagan Ghotra در X است:

Google Ads Analytics قوانین حریم خصوصی ما

بحث انجمن در X.

Source link