جای تعجب در اینجا نیست – Google در حالت Google AI آزمایش و آزمایش می کند. Google به Adweek گفت که آنها “اکتشاف تبلیغات را به” حالت Google AI خواهند رساند. گوگل گفت که آنها از تبلیغات در نمای کلی (که ما به سختی می بینیم) آموخته اند ، و آنها “یادگیری” را از آن استفاده می کنند.
این چیزی است که Adweek نوشت:
این شرکت به Adweek گفت: Google “ورود به تبلیغات را وارد” می کند. حالت AI ، که در روز چهارشنبه در بتا قرار گرفته است ، می تواند چندین جستجو را به طور همزمان انجام دهد تا پاسخ های عمیق و چند مرحله ای به پرس و جوهای پیچیده کاربر را انجام دهد.
در حالی که تبلیغات هنوز در حالت AI در دسترس نیست ، Google گفت که “یادگیری” را از محصولات ADS ساخته شده در نمای کلی AI-پاسخ های ساده تر و تولید شده AI که جستجوی گوگل گاهی اوقات در صفحات نتایج نتایج-برای آگاهی از رویکرد خود در تبلیغات در حالت AI در آینده قرار می دهد ، “استفاده می کند.
من قبل از انتشار Adweek ، جینی ماروین ، ارتباط تبلیغات گوگل را در مورد این مورد پرسیدم ، اما من نشنیدم:
کنجکاو اگر شاهد آن باشیم googleads در این نتایج حالت AI adslaisonon
– باری شوارتز (rustybrick) 5 مارس 2025
بحث و گفتگوی انجمن در X.