Google Ads این بخش را دارد (مطمئن نیست که آیا جدید است) به نام برنامه های پیشرفته. این ویژگی به شما امکان می دهد “ترکیبی از انواع تبلیغات را بر اساس اهداف” انتخاب کنید و Google برنامه های ایجاد تبدیل و برنامه های ضبط را برای شما ایجاد می کند.
این مورد توسط برنت نیل (که من از طریق آدریان دکر در لینکدین پیدا کردم) مشاهده شد که نوشت: “برنامه پیشرفته جدید: برنت نیل این بخش جدید برنامه پیشرفته را در برنامه ریز Reach کشف کرد. این به او نشان می دهد که چگونه بودجه خود را برای ایجاد تبدیل یا ضبط هزینه کند. آنها. “
در اینجا تصویری از این مورد آورده شده است:
آیا قبلاً این را دیده اید؟
بحث و گفتگوی انجمن در LinkedIn.