Google تعدادی بهبود یا بهروزرسانی جدید تبلیغات Google را برای کمپینهای Performance Max اعلام کرد که قبلاً به برخی از آنها پرداخته بودیم و برخی دیگر کمتر به جستجو اختصاص دارند. اخبار تبلیغات جستجویی که جدید هستند عبارتند از: پیشنمایش آگهی قابل اشتراکگذاری، آزمایش دارایی برای حداکثر عملکرد با فیدهای محصول و آزمایش افزودن داراییها و استفاده از بسط URL نهایی.
این سه جزئیات جدید است:
(1) پیشنمایشهای جدید آگهیهای قابل اشتراکگذاری برای اکنون برای همه ارائه شده است، این در ماه مارس برای تعدادی از تبلیغکنندگان آزمایش شد. گوگل گفت که هر کسی میتواند پیشنمایشها را مشاهده کند، حتی بدون ورود به Google Ads، تا بررسیها و تاییدات خلاقانه را سادهتر کند.
این مخصوص کمپینهای Performance Max با فیدهای محصول و اهداف سفر است.
در اینجا یک اسکرین شات از آن مربوط به زمانی است که برای اولین بار آن را پوشش دادیم:
(2) آزمایشهای دارایی: آزمایشهای دارایی برای حداکثر عملکرد با ویژگی فیدهای محصول که اواخر امسال راهاندازی میشود، به تبلیغکنندگان کمک میکند ترکیبهای مختلف داراییها را در حداکثر عملکرد آزمایش کنند تا ببینند چگونه بر عملکرد کمپین تأثیر میگذارند.
گوگل نوشت: «تأثیر افزودن داراییهای جدید فراتر از فید محصول خود را تأیید کنید: ارتقاء را از افزودن تصاویر، نوشتار، و داراییهای ویدیویی به کمپین فقط فید محصول. این امکان در دسترس خواهد بود به خرده فروشان در نسخه بتا اوایل نوامبر.”
(3) آزمایش گسترش URL نهایی: تبلیغکنندگان اکنون میتوانند اثربخشی افزودن داراییها و استفاده از بسط URL نهایی را آزمایش کنند تا به آنها کمک کند تأثیر داراییهای بصری و نوشتاری را فراتر از فید محصول شما اندازهگیری کنند و تعیین کنند که آیا جایگزین کردن URL نهایی با یک صفحه فرود مرتبط تر از وب سایت شما نتایج قوی تری را به همراه دارد.
گوگل گفت: “این آزمایشها اکنون به حالت عمومی در دسترس هستند. میتوانید این ویژگی را برای تعیین آزمایش آزمایش کنید اگر جایگزین کردن URL نهایی خود با یک صفحه فرود مرتبط تر از وب سایت شما نتایج قوی تری ایجاد می کند با تطبیق بهتر با هدف جستجوی کاربر.” اخبار بیشتری در مورد این موضوع وجود دارد که می توانید در اینجا بخوانید.
این هم پست جینی ماروین:
✨پیش از فصل تعطیلات، دور دیگری از بهروزرسانیهای محصول را داریم که در سطح جهانی منتشر میشوند:
1. بهبودهای ویدیویی از هوش مصنوعی Google برای ایجاد گزینه های بیشتری برای نمایش ویدیوهای شما در فهرست موجودی YouTube با ورق زدن و/یا کوتاه کردن آنها استفاده می کند. این اکنون برای PMax، Demand در حال اجراست…
— AdsLiaison (@adsliaison) 23 اکتبر 2024
سلام کرک، اعلانی در تبلیغات گوگل وجود نخواهد داشت. عرضه این تغییر اکنون کامل شده است. میتوانید ROAS و بودجهها را برای کمپینهای PMax و Shopping تنظیم کنید تا در صورت نیاز هزینههای کمپین را هدایت کنید. جزئیات بیشتر در اطلاعیه امروز در اینجا: https://t.co/tQ7CqP3Qlp
— AdsLiaison (@adsliaison) 23 اکتبر 2024
درست است، این به طور کامل منتشر شده است.
— AdsLiaison (@adsliaison) 23 اکتبر 2024
بحث انجمن در X.
توجه: این از قبل نوشته شده بود و قرار بود امروز پست شود، من در حال حاضر برای Simchat Torah آفلاین هستم.