Google Ads راه جدیدی برای اندازه گیری سرنخ های آفلاین دارد

به عنوان یک بازاریاب، درک اینکه چگونه سرنخ های شما تبدیل می شوند بسیار مهم است.

به راحتی می توان بین دریافت اطلاعات کاربر به صورت آنلاین به عنوان سرنخ و نتیجه نهایی تبدیل آنها به مشتری قطع ارتباط کرد.

چه در B2B یا B2C باشید، احتمالاً قبلاً با این مبارزه روبرو شده اید.

سال گذشته، گوگل تبدیل های پیشرفته برای وب را معرفی کرد که به نفع بسیاری از فروشگاه های آنلاین و تراکنش های تجارت الکترونیک بود. در حال حاضر، گوگل راه حلی برای کسب و کارهای تولید کننده پیشرو دارد.

گوگل راه حلی را برای کمک به تبلیغ‌کنندگان در اندازه‌گیری تبدیل‌های آفلاین معرفی می‌کند: تبدیل های افزایش یافته برای سرنخ ها.

ما نحوه عملکرد این فناوری و نحوه اجرای آن را بررسی خواهیم کرد.

تبدیل های پیشرفته چیست؟

تبدیل‌های پیشرفته ابزاری است که می‌توانید از آن با برچسب‌های تبدیل موجود در Google Ads استفاده کنید تا اندازه‌گیری تبدیل را دقیق‌تر کنید.

می‌توانید اندازه‌گیری تبدیل‌های پیشرفته را در Google Ads یا Google Tag Manager تنظیم کنید.

تبدیل‌های پیشرفته از تگ Google Ads موجود شما استفاده می‌کند، که سپس داده‌های تبدیل شخص اول امن را به روشی امن و خصوصی به Google ارسال می‌کند.

این چطوری کار میکنه؟

اطلاعاتی که از سرنخ آنلاین دریافت می کنید (ایمیل، نام، آدرس و غیره) هش شده و به Google ارسال می شود. سپس از این اطلاعات برای افزایش اندازه گیری تبدیل استفاده می شود.

گوگل از یک الگوریتم هش ایمن به نام SHA256 استفاده می کند که یک ارسال داده یک طرفه است.

داده های هش شده به این معنی است که اطلاعات افراد امن، خصوصی و ناشناس است.

تبدیل های پیشرفته برای سرنخ ها کمی متفاوت از تبدیل های پیشرفته برای وب است.

تفاوت های اصلی تبدیل های افزایش یافته برای سرنخ ها عبارتند از:

  • اندازه گیری تراکنش های آفلاین را که در اصل از سرنخ یا بازدیدکننده وب سایت انجام شده اند، بهبود می بخشد.
  • هنگام آپلود داده‌های سرنخ، اطلاعات هش‌شده ارائه‌شده به کمپین Google Ads مربوطه نسبت داده می‌شود

گوگل تصویری مفید برای درک این فرآیند برای شما فراهم کرده است.

مراحل نحوه عملکرد تبدیل‌های افزایش یافته برای سرنخ‌ها در Google Adsاعتبار تصویر Support.google.com، مارس ۲۰۲۲

برای اینکه تبدیل‌های پیشرفته تنظیم شوند، باید اطلاعات مشتری خاصی داشته باشید. Google حداقل به یکی از داده های مشتری نیاز دارد:

  • آدرس ایمیل (ترجیحا)
  • نام و آدرس منزل
  • شماره تلفن (این باید علاوه بر یکی از ویژگی های دیگر ارائه شود)

مزایای تبدیل های پیشرفته

اگر در فضای نسل پیشرو هستید، ممکن است بخواهید در مورد استفاده از این ویژگی فکر کنید. راه اندازی تبدیل های پیشرفته مزایای زیادی دارد. برخی از مزایای اصلی عبارتند از:

  • راه اندازی آسان تر
  • عملکرد بهتر
  • پیاده سازی انعطاف پذیر

از آنجایی که نیازی به تغییر یا تغییر سیستم CRM نیست، تنظیم برای تبدیل های پیشرفته آسان تر است.

می‌توانید در Google Ads یا Google Tag Manager خود پیکربندی کنید. هر راهی که برای تنظیم اینها انتخاب کنید، فقط به تغییرات جزئی پیکربندی نیاز دارد.

برای تنظیم تبدیل‌های پیشرفته در Tag Manager، دستورالعمل‌ها را می‌توانید در اینجا بیابید.

اگر از Tag Manager استفاده نمی کنید اما یک برچسب سایت جهانی دارید، دستورالعمل های پیاده سازی در اینجا ارائه شده است.

خلاصه

ما در دنیایی زندگی می کنیم که چند لمسی و چندتا تاثیر دارد. اگر همچنان به انتساب آخرین کلیک متکی هستید، ممکن است از این ویژگی جدید بهره مند شوید.

با نقاط داده اضافی، می توانید کمپین هایی را برای فروش هایی که در وب سایت شما اتفاق می افتد بهینه کنید.


منبع: راهنمای تبلیغات گوگل

تصویر ویژه: چشمه نور/شاتر استاک

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور