Google Ads با مشکلات تأخیر مواجه می شود

در 5 آوریلهفتمجینی ماروین، رابط تبلیغات گوگل تایید کرد که گزارش تبلیغات گوگل با مشکل تاخیر مواجه است.

این موضوع در ابتدا در 1 آوریل گزارش شدخیابان، در نتیجه زیرمجموعه بزرگی از کاربران پیام های خطا، تأخیر بالا و سایر رفتارهای غیرمنتظره پلتفرم را دریافت می کنند.

از 7 آوریلهفتم، به نظر می رسد این مشکل برای اکثر کاربران حل شده است، اما همچنان به عنوان یک اختلال در حال انجام فهرست شده است.

چه کسی تحت تأثیر قرار می گیرد؟

تعداد زیادی از کاربرانی که به پلتفرم Google Ads متکی هستند تحت تأثیر این مشکل قرار گرفته اند.

مشخصاً در داشبورد وضعیت Google ذکر شده است، تبلیغات جستجوی پاسخگو (RSA) فرآیند تأیید طولانی‌تری را برای تبلیغات جدید یا به‌روز شده تجربه می‌کنند.

تایید برخی از RSA ها بیش از 48 ساعت طول می کشد.

چند وقت یکبار اتفاق می افتد؟

هنگام بررسی داشبورد وضعیت Google Ads، به نظر می‌رسد مشکلات مربوط به Google Ads Manager و Google Ads با فراوانی نسبی رخ می‌دهد.

برای Google Ads Manager معمولا یک تا دو مشکل در ماه وجود دارد. در ماه مارس چهار مشکل ثبت شد. طولانی ترین اختلال برای Google Ads Manager 11 روز و 9 ساعت بود.

در تبلیغات گوگل، معمولا یک تا دو مشکل در ماه وجود دارد. آخرین اختلال قابل توجه در 16 دسامبر 2021 به مدت 14 روز و 19 ساعت به طول انجامید.

چرا ما اهمیت می دهیم

در حالی که هنوز می‌توانید به رابط آنلاین Google Ads دسترسی داشته باشید، ممکن است حساب شما با مشکلات تاخیر مواجه شده باشد.

این می تواند باعث ناامیدی شدید برای هر بازاریاب شود. به خصوص آنهایی که ضرب الاجل دارند یا لیست کارهای طولانی در پیش رو دارند.

رفتار غیرمنتظره از پلتفرمی که ساعت‌ها در روز در آن سپری می‌کنید می‌تواند برنامه کاری شما، محصولات قابل تحویل به مشتریان و موارد دیگر را مختل کند.

به عنوان مثال، اگر مشتری شما انتظار دارد که تبلیغات جدید در حالی که اختلالی وجود دارد منتشر شود، نمی‌توانید به این مهلت دست یابید. نه تنها باید با ناکارآمدی های کاری، بلکه با مشتریان ناراضی نیز مقابله کنید.

تأخیر همچنین می‌تواند باعث تأخیر گزارش‌ها و اختلاف بین کلیک‌ها و جلسات در Google Analytics شود. این یکی دیگر از ناامیدی است که بازاریابان باید با آن برخورد کنند و به مشتریان خود آموزش دهند.

چه کاری می توانی انجام بدهی؟

خوشبختانه، بیشتر مشکلات یا خطاهای تاخیر در تبلیغات گوگل در یک زمان به موقع برطرف می شوند. در این بین، اگر در آینده با این مسائل مواجه شدید، می توانید خود را با ابزارهای مناسب مسلح کنید.

این مقاله سریع تعریف می‌کند که گزارش تاخیر تبدیل چیست و چه نوع کمپین‌هایی برای این نوع گزارش‌گیری در دسترس هستند.

گوگل همچنین منبع مفیدی برای توضیح اینکه چگونه تأخیر می تواند بر کلیک های تبلیغات گوگل و جلسات تجزیه و تحلیل تأثیر بگذارد، دارد. دلایلی را ارائه می دهد که چرا داده های شما ممکن است از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر مطابقت نداشته باشند.

از این راهنما برای کمک به آموزش خود و داشتن اعتماد به نفس در هنگام صحبت با مشتریان خود در مورد این مسائل استفاده کنید.

گوگل می تواند در اصطلاح خود فنی باشد، بنابراین مطمئن شوید که آن را به گونه ای تنظیم کنید که هم شما و هم مشتریانتان آن را درک کنید. حتی اگر هیچ کاری نمی توانید در مورد این موضوع انجام دهید، نشان می دهد که شما فعالانه در حال بررسی و اتخاذ رویکردی فعال هستید.

در نهایت، داشبورد وضعیت تبلیغات گوگل را نشانه گذاری کنید تا هر حادثه ای در آینده را ردیابی کنید و به روز رسانی های بلادرنگ را از خود منبع دریافت کنید. می توانید داشبورد را اینجا پیدا کنید.


تصویر ویژه: lithian/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور