Google Ads افزونه های فرم سرب را مستقیماً در SERP و اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته منتشر می کند [PODCAST]

در این هفته از برنامه ساعت بازاریابی ، میزبان ها هستیم گرگ فین، جس بود & مارک سالتارلی بزرگترین اخبار بازاریابی دیجیتال هفته را بشکنید.

اگر نمی توانید در Spotify گوش دهید ، نسخه ویدیویی قسمت این هفته را در کانال YouTube Search Engine Journal بررسی کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=FLJO6QILcc4

پسوند فرم سرب گوگل بازسازی شده است! در عرضه اخیر ، پسوندهای فرم سرب اکنون پس از کلیک بر روی تبلیغات با پسوند ، فرم سرب درست در SERP ظاهر می شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این عمل به کاربر امکان می دهد بدون اینکه روی وب سایت تبلیغ کننده کلیک کند ، بدون اینکه مجبور شود Google را ترک کند ، فرم مربوطه را پر کند.

رابط جستجوی گوگل ، دنی سالیوان در توییتر اعلام کرد که از 11 فوریه ، رتبه بندی مبتنی بر گذرگاه برای جستجوی انگلیسی زبان در ایالات متحده در دسترس است.

انتظار می رود راه اندازی های بعدی در آینده نزدیک آغاز شود ، که همه این موارد در حساب Twitter Search Liaison Twitter گزارش می شود.

به نظر می رسد که این رتبه بندی های مبتنی بر گذر فقط تأثیرگذار هستند محتوای طولانی تر و بدون ساختار. همراه با آن ، از ویژگی پیمایش به متن برای گذرگاه ها استفاده نمی شود.

LinkedIn پس از دیدن موفقیت سایر پلتفرم هایی که برنامه های مشابهی را آغاز کرده اند ، به جدیدترین پلتفرم رسانه های اجتماعی تبدیل شده است که از برنامه سازنده محتوا پرش می کند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مدیر مسئول LinkedIn ، دانیل روت، در تاریخ 12 فوریه در مورد اهمیت سازندگان برای این پلتفرم توییت کرد. “سازندگان موتور محرک LinkedIn هستند [… they are] آنهایی که غالباً آن توپ را می چرخانند ، پست های اصلی ، داستان ها ، فیلم ها ، مقالات و غیره ایجاد می کنند. تقویت افراد جدید برای پیگیری به اشتراک گذاری اخبار و پیوندها و توضیح اینکه چرا آنها ارزش وقت ما را دارند “

این برنامه اکنون در مراحل اولیه توسعه قرار دارد.

از هفته استفاده کنید

در برداشت این هفته از بخش هفته ، لری چیس برخی از پیشنهادات پیشنهادی پیشنهادی نابسامان Google Ads Target CPA را به اشتراک می گذارد.

ICYMI

بعد ، در بخش ICYMI ما ، PPCGreg در توییتر لوبیا را به یک ویژگی کمتر شناخته شده در Google Ads میریزد که همه دسته های برنامه را بدون دردسر زیاد حذف می کند.

سپس ما به سوزش های بازاریابی دیجیتال شما در طی بخش رعد و برق پاسخ می دهیم:

  • چه کسی در جهان فکر می کند جمعیت خودکار خدمات ایده خوبی است؟
  • TikTok Shop چیست؟
  • از کجا می توانم لیست های کلمات کلیدی منفی خود را به راحتی در Google Ads مدیریت کنم؟
  • چه زمانی دعوت خود را به کلون Clubhouse فیس بوک دریافت می کنم؟
  • چرا تشخیص تبلیغات در SERP من بسیار دشوار است؟ اوه آره حالت تاریک
  • چگونه می توانم یک جلسه 1: 1 را با نماینده خدمات LinkedIn برای خدمات مشتری دریافت کنم؟

برای اشتراک در این برنامه (و خبرنامه ما!) برای مطالعه تمام مقالات ارائه شده در نمایش این هفته ، به سایت ساعت بازاریابی مراجعه کنید!

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید


اعتبار تصویر: سامانتا هانسون

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور