گوگل ادز ویژگی جدیدی را در زیر صفحه Insights خود به نام خود ارائه کرد عواقب ناخواسته. این کارت به گونه ای طراحی شده است که به شما در مورد مشکلات احتمالی در کمپین های خود هشدار دهد، مانند نمایش تبلیغات به مخاطبان نامربوط یا نمایش در مکان های ناخواسته.
چرا ما اهمیت می دهیم. کارت پیامدهای ناخواسته بینشهای مهمی را در مورد اینکه چگونه کمپینهای شما ممکن است علامتی را از دست بدهند به شما ارائه میدهد و به شناسایی و رسیدگی به این مسائل کمک میکند تا از تأثیر منفی آنها بر عملکرد جلوگیری شود.
جزئیات این کارت دادهها و روندها را نشان میدهد که نشان میدهد چه زمانی و در کجا تبلیغات با مخاطب مورد نظر یا اهداف جغرافیایی همسو نیستند.
اولین بار دیده شد. ما برای اولین بار از این به روز رسانی توسط فرانچسکو سیفردی در لینکدین ساخته شدیم:
خط پایین: گوگل عواقب ناخواسته بینش میتواند ابزار ارزشمندی برای تنظیم دقیق کمپینهای شما باشد و اطمینان حاصل کند که تبلیغات شما به مخاطبان مناسب در مکانهای مناسب میرسد، که میتواند منجر به نتایج بهتر و بازگشت سرمایه شود.
جدید در زمین موتورهای جستجو