Google Ads «پیامدهای ناخواسته» را به Insights اضافه می کند

گوگل ادز ویژگی جدیدی را در زیر صفحه Insights خود به نام خود ارائه کرد عواقب ناخواسته. این کارت به گونه ای طراحی شده است که به شما در مورد مشکلات احتمالی در کمپین های خود هشدار دهد، مانند نمایش تبلیغات به مخاطبان نامربوط یا نمایش در مکان های ناخواسته.

چرا ما اهمیت می دهیم. کارت پیامدهای ناخواسته بینش‌های مهمی را در مورد اینکه چگونه کمپین‌های شما ممکن است علامتی را از دست بدهند به شما ارائه می‌دهد و به شناسایی و رسیدگی به این مسائل کمک می‌کند تا از تأثیر منفی آنها بر عملکرد جلوگیری شود.

جزئیات این کارت داده‌ها و روندها را نشان می‌دهد که نشان می‌دهد چه زمانی و در کجا تبلیغات با مخاطب مورد نظر یا اهداف جغرافیایی همسو نیستند.

اولین بار دیده شد. ما برای اولین بار از این به روز رسانی توسط فرانچسکو سیفردی در لینکدین ساخته شدیم:

Google Ads «پیامدهای ناخواسته» را به Insights اضافه می کند

خط پایین: گوگل عواقب ناخواسته بینش می‌تواند ابزار ارزشمندی برای تنظیم دقیق کمپین‌های شما باشد و اطمینان حاصل کند که تبلیغات شما به مخاطبان مناسب در مکان‌های مناسب می‌رسد، که می‌تواند منجر به نتایج بهتر و بازگشت سرمایه شود.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link