Google Ads پرداخت های کارتی را به تدریج حذف می کند

Google به برخی از تبلیغ‌کنندگان اطلاع می‌دهد که باید تا 31 ژوئیه از پرداخت برای Google Ads از طریق کارت اعتباری یا نقدی صرف نظر کنند، در غیر این صورت حسابشان به حالت تعلیق در می‌آید.

تصویر بزرگ. این حرکت بخشی از تلاش Google برای هدایت تبلیغ‌کنندگانی است که هزینه‌های بالایی دارند به سمت روش‌های پرداخت خودکارتر که برای افزایش سرمایه‌گذاری تبلیغات مناسب‌تر هستند.

جزئیات. تبلیغ‌کنندگان تحت تأثیر در آینده فقط مجاز به استفاده از گزینه‌های پرداخت مبتنی بر بانک خواهند بود:

  • صورتحساب ماهانه (رویکرد توصیه شده گوگل) با پنجره پرداخت 30 روزه
  • بدهی مستقیم برای پرداخت های خودکار، در صورت وجود

کارت‌ها دیگر برای این حساب‌ها پذیرفته نمی‌شوند، زیرا گوگل می‌گوید مزایای «انعطاف‌پذیری» و «کنترل» را برای مصرف‌کنندگان با رشد بالا فراهم می‌کند.

چرا ما اهمیت می دهیم. در حالی که این سیستمی برای کسب درآمد بدون اصطکاک و خودکار برای Google ایجاد می کند، این می تواند منجر به تعلیق حساب و مشکلات جریان نقدی برای تبلیغ کنندگان شود.

گرفتن. در حالی که این تغییر خودکار تر است، یک گزینه پرداخت محبوب را حذف می کند که انعطاف پذیری جریان نقدی را از طریق کارت برای برخی از تبلیغ کنندگان فراهم می کند.

چه کسی تحت تأثیر قرار می گیرد. گوگل در طول سال 2024 به حساب‌های تحت تأثیر «رشد بالا» اطلاع می‌دهد، اگرچه معیارهایی مانند آستانه هزینه‌ها مشخص نیست. حساب‌های مدیر نیز باید صورت‌حساب را به‌طور مرکزی به‌روزرسانی کنند.

ایمیل و واکنش جرمی برانت موسس We Buy Houses ایمیلی را که دریافت کرد به اشتراک گذاشت:

Google Ads پرداخت های کارتی را به تدریج حذف می کند

برندت از این به روز رسانی راضی نیست:

  • این تغییر برای ما ۲۵۰ هزار دلار در سال هزینه خواهد داشت. به هیچ وجه به درد مشتری نمی خورد. در صحبت با صاحبان مشاغل دیگر، من فکر می‌کنم که این امر باعث می‌شود مطبوعات و ضربه‌های منفی بسیار بیشتری نسبت به آنچه انتظار می‌رفت، ایجاد شود.»

چیزی که آنها می گویند. Google به تبلیغ‌کنندگان متاثر گفت: «روش صورت‌حساب ماهانه با توجه به انعطاف‌پذیری که برای مشتریان با رشد بالا فراهم می‌کند، بهترین روش برای حساب(های) شما مناسب است.

جینی ماروین، رابط Google Ads، در مورد به روز رسانی در X پست کرد:

  • ما به بخش کوچکی از تبلیغ‌کنندگان اطلاع دادیم که گزینه‌های صورت‌حساب موجود برای حساب‌های تبلیغاتی آنها در حال تغییر است. این بدان معنی است که برخی از مشتریان از طریق صورتحساب ماهانه یا برداشت مستقیم از حساب بانکی به سمت پرداخت های بانکی می روند. برای سهولت هر چه بیشتر این انتقال، ابزارها و ویژگی‌های جدیدی را برای کمک به مشتریان در طی این فرآیند و اطمینان از حداقل اختلال در حساب‌هایشان راه‌اندازی کرده‌ایم.»

بعدش چی 31 ژوئیه آخرین مهلتی است که تبلیغ‌کنندگان تحت تأثیر روش‌های صورت‌حساب را قبل از مواجهه با تعلیق حساب تبلیغاتی احتمالی به‌روزرسانی کنند.

Source link