Google Ads ویژگی تبلیغاتی جدیدی را برای کمپین های برنامه ارائه می کند

Google Ads بی سر و صدا در حال آزمایش یک ویژگی جدید “تبلیغات” در کمپین های برنامه است و به تبلیغ کنندگان راهی جدید برای ایجاد تعامل در رویدادهای کلیدی ارائه می دهد. این ویژگی بتا در حال حاضر فقط برای تعداد محدودی از حساب‌های تبلیغاتی در دسترس است، که آن را به یک یافته نادر تبدیل می‌کند.

چرا ما اهمیت می دهیم: این ابزار جدید به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که تبلیغات ویژه برنامه را ایجاد کنند، مشابه موارد موجود در کمپین‌های وب، اما برای کاربران تلفن همراه. با گزینه‌هایی برای سفارشی‌سازی برای مناسبت‌هایی مانند جمعه سیاه یا کریسمس و انتخاب بین انواع تبلیغات مختلف، اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند تعامل و تبدیل‌ها را به طور موثرتری افزایش دهند.

چگونه کار می کند: این ویژگی شامل فیلدهایی مانند انتخاب مناسبت، نوع تبلیغات (به عنوان مثال، درصد تخفیف)، نام مورد، و یک URL نهایی از قبل پر شده برای برنامه است. گزینه‌های پیشرفته امکان ردیابی URLها و زمان‌بندی را فراهم می‌کنند و از به موقع بودن و ردیابی کمپین‌ها اطمینان می‌دهند. یک ویژگی پیش‌نمایش به تجسم نحوه نمایش تبلیغات در شبکه‌های جستجو و نمایش کمک می‌کند.

اولین بار دیده شد. ما ابتدا از لینکدین دیوید وارگاس از این به روز رسانی مطلع شدیم:

Google Ads ویژگی تبلیغاتی جدیدی را برای کمپین های برنامه ارائه می کند
اسکرین شات 2024 09 03 در 18.22.04اسکرین شات 2024 09 03 در 18.22.04

نتیجه نهایی: همانطور که Google Ads قابلیت های خود را گسترش می دهد، این ویژگی فرصت ارزشمندی را برای بازاریابان برنامه ارائه می دهد تا از تبلیغات مبتنی بر رویداد استفاده کنند و به طور بالقوه باعث تعامل و تبدیل بیشتر در دوره های اوج شود. مراقب این ویژگی باشید زیرا به طور گسترده‌تر عرضه می‌شود.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link