Google Ads ویژگی‌های جدید حداکثر عملکرد را راه‌اندازی می‌کند

بر کسی پوشیده نیست که گوگل کمپین های Performance Max را بر روی تبلیغ کنندگان اعمال می کند.

در واقع، کمپین های Performance Max تا پایان سه ماهه سوم 2022 جایگزین کمپین های خرید هوشمند و محلی می شوند.

همانطور که نوع کمپین جدیدتر به عنوان یکی از استانداردهای جدید ظاهر می شود، گوگل ویژگی های جدیدی را برای کمک به تبلیغ کنندگان در این تغییر بزرگ اضافه می کند.

ویژگی های جدید، توضیح داده شده است

گوگل سه ویژگی جدید را معرفی کرده است که در هفته‌های آینده عرضه خواهند شد. این ویژگی ها عبارتند از:

  • یک نوع هدف جدید جذب مشتری
  • بینش علاقه مصرف کننده
  • ابزار ارتقا با یک کلیک

بیایید کمی بیشتر به هر ویژگی برویم.

شماره 1: هدف جذب مشتری

در حالی که نوع هدف جذب مشتری برای Performance Max جدید است، اما برای Google Ads جدید نیست.

اهداف جذب مشتری با کمپین های خرید هوشمند برای شروع در دسترس بودند. با انتقال اجباری به Performance Max، گوگل اکنون این را برای آن نوع کمپین در دسترس قرار داده است.

نوع هدف به شما امکان می دهد یکی از دو کار را انجام دهید:

  • برای مشتریان جدید بیشتری که مشابه مشتریان فعلی هستند، پیشنهاد بدهید
  • با حفظ کارایی هزینه، تنها بر روی بهینه سازی مشتریان جدید تمرکز کنید

شماره 2: بینش علاقه مندی مشتری

در چند هفته آینده، Google اطلاعات بینش علاقه مندی مشتری را در صفحه Insights در Google Ads منتشر می کند. این به‌روزرسانی به شما این امکان را می‌دهد که مضامین جستجویی را ببینید که باعث ایجاد تبدیل می‌شوند.

این یک معامله بزرگ است زیرا در حال حاضر چنین بینشی در کمپین های Performance Max وجود ندارد. جزئیات بسیار کمی در مورد عواملی که باعث ایجاد تبدیل می شوند به تبلیغ کنندگان داده شده است.

نمونه ای از بینش علاقه مندی در زیر آمده است:

یک عکس فوری از صفحه بینش حداکثر بهره.اعتبار تصویر: Blog.google.com، آوریل 2022

علاوه بر این، گوگل در حال راه اندازی بینش مخاطبان دارایی است. این به شما می گوید که چگونه دارایی های متن، تصویر و ویدیوی خاص شما با بخش های خاص مخاطبان طنین انداز می شود.

آخرین بینشی که به Performance Max اضافه شده است، بینش های تشخیصی است. این به شما مشکلات احتمالی راه اندازی را نشان می دهد که مانع از نمایش تبلیغات شما می شود.

اگر Google مشکلی را شناسایی کند، پیشنهادی برای کمک به حل مشکل فهرست شده است.

شماره 3: ابزار ارتقا با یک کلیک

گوگل ابزار ارتقا را به صورت مرحله‌ای عرضه می‌کند. در طی چند هفته آینده، زمانی که ابزار تک کلیکی برای حساب شما در دسترس است، در حساب Google Ads خود اعلانی دریافت خواهید کرد.

شما می توانید از صفحه توصیه ها و صفحه کمپین ها به این ابزار دسترسی داشته باشید.

عرضه با کمپین های خرید هوشمند آغاز خواهد شد. از ماه ژوئن، می‌توانید از آن برای ارتقاء کمپین‌های محلی استفاده کنید.

هنگامی که از ابزار برای مهاجرت استفاده می کنید، کمپین های مربوطه شما به یک کمپین Performance Max جدید و مجزا تبدیل می شوند. تمام بودجه‌ها، تنظیمات و آموخته‌های کمپین‌های قبلی منتقل می‌شود.

به طور خلاصه

امروزه مشتریان چندین دستگاه دارند و در کانال‌های بسیاری با برندها در تعامل هستند. روزهای سفر خطی مصرف کننده گذشته است.

گوگل می داند که چشم انداز سفر مشتری تغییر کرده است. هدف از این ویژگی‌های جدید Performance Max یافتن ترکیبی بهینه از موجودی و قالب‌های تبلیغاتی است تا بهترین نتایج را به دست آورید.

در حالی که ویژگی تک کلیکی برای آسان‌تر کردن زندگی تبلیغ‌کنندگان است، مطمئناً بازاریابان جدیدتر را هدف قرار می‌دهد. بازاریابان باتجربه نسبت به نوع کمپین جدید و همچنین نتایج متفاوتی احساسات متفاوتی داشتند.

اگر کمپین‌های Performance Max را امتحان نکرده‌اید، سعی کنید ابتدا یک کمپین توسط خودتان راه‌اندازی کنید تا مکانیسم‌های راه‌اندازی را بدانید.

با وجود اتوماسیون بسیار آزادانه، ایجاد تغییر تنظیماتی که با اهداف کمپین شما همسو نباشد بسیار آسان است. در حالی که ابزار تک کلیکی می تواند برای برخی مفید باشد، با تجربه دست اول راه اندازی Performance Max، بینش های بیشتری را حفظ خواهید کرد.


منبع: گوگل

تصویر ویژه: TarikVision/Shutterstock