Google Ads قوانین شخصی سازی را برای برنامه های بازی های کازینوی اجتماعی کاهش می دهد

Google خط‌مشی تبلیغات شخصی‌شده خود را در ماه دسامبر به‌روزرسانی می‌کند تا *برنامه‌های بازی کازینو اجتماعی را از دسته علاقه حساس محدود «قمار» حذف کند.

جزئیات کلیدی:

  • تبلیغات بازی‌های کازینوی اجتماعی از ۴ دسامبر مجاز به استفاده از هدف‌یابی شخصی‌شده خواهند بود.
  • همه تبلیغ کنندگان تا پایان مارس 2025 از این قابلیت برخوردار خواهند بود.
  • تبلیغات مرتبط با قمار همچنان از شخصی‌سازی منع می‌شوند، به جز برنامه‌های بازی کازینو اجتماعی.

چرا ما اهمیت می دهیم. این تغییر خط‌مشی به شما امکان می‌دهد از هدف‌یابی تبلیغات شخصی‌سازی‌شده‌تر برای برنامه‌های بازی‌های کازینوی اجتماعی استفاده کنید، که به طور بالقوه عملکرد و جذب کاربر را بهبود می‌بخشد.

گرفتن. نقض خط‌مشی آگهی‌های شخصی‌شده، قبل از هر گونه تعلیق حساب، هشداری را به همراه خواهد داشت و به تبلیغ‌کنندگان باند بیشتری می‌دهد.

بین خطوط. این نشان دهنده تمایل Google برای کاهش محدودیت‌های شخصی‌سازی برای دسته خاصی از برنامه‌های بازی است که به طور بالقوه فرصت‌های جدیدی را برای تبلیغ‌کنندگان باز می‌کند.

چیزی که آنها می گویند. Google زمینه اضافی در مورد دلیل این تغییر خط مشی ارائه نکرده است.

چه چیزی را تماشا کنیم. اینکه آیا این به‌روزرسانی منجر به افزایش تبلیغات شخصی‌شده بازی‌های کازینو اجتماعی می‌شود یا خیر، و آیا Google با واکنش‌های منفی نسبت به قوانین آرام‌شده مواجه می‌شود.

خط پایین. گوگل در چارچوب محدودیت‌های شخصی‌سازی آگهی قمار گسترده‌تر، استثنایی برای برنامه‌های بازی‌های کازینوی اجتماعی ایجاد می‌کند، حرکتی که می‌تواند عملکرد آن بخش از تبلیغ‌کنندگان را افزایش دهد.

درباره. برنامه‌های بازی کازینوی اجتماعی، بازی‌های آنلاینی هستند که قمار کازینو را شبیه‌سازی می‌کنند (مانند پوکر، اسلات، رولت) که در آن فرصتی برای کسب پول یا ارزش پول وجود ندارد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link