Google Ads قالب‌های کد تبلیغاتی جدیدی را برای Promotion Assets راه‌اندازی می‌کند

Google Ads دارایی‌های تبلیغاتی خود را با گزینه‌های بارکد و کد QR جدید گسترش داد و به تبلیغ‌کنندگان راه‌های بیشتری برای اشتراک‌گذاری پیشنهادهای تبلیغاتی داد.

این قالب‌های جدید استفاده از پیشنهادات آنلاین و درون فروشگاهی را برای مشتریان آسان‌تر می‌کند و تجربه خرید دیجیتال و فیزیکی را ایجاد می‌کند.

جزئیات:

  • گزینه بارکد از چندین فرمت از جمله Aztec، Data Matrix و EAN-8 پشتیبانی می کند.
  • کدهای QR می توانند حاوی حداکثر 720 کاراکتر متن باشند.
  • پیوندها در کدهای QR پشتیبانی نمی شوند.
  • تبلیغ‌کنندگان باید شماره‌های بارکد معتبر را برای قالب بارکد ارائه کنند.

چگونه کار می کند. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند هنگام ایجاد دارایی‌های تبلیغاتی، گزینه‌های بارکد یا کد QR را انتخاب کنند، سپس اطلاعات تبلیغاتی خاص خود را در محدودیت‌های قالب وارد کنند.

چرا ما اهمیت می دهیم. این گزینه‌های کد تبلیغاتی جدید انعطاف‌پذیری بیشتری را در اجرای تبلیغات بین کانالی ارائه می‌کنند و می‌توانند ردیابی بازخرید را بهبود بخشند. قالب بارکد یکپارچه سازی بهتر در فروشگاه را امکان پذیر می کند، در حالی که کدهای QR ادعای پیشنهادات را برای مشتریان آسان تر می کند و به طور بالقوه نرخ تبدیل را افزایش می دهد.

دریافت خبرنامه که بازاریابان به آن اعتماد دارند.


اولین بار دیده شد. این به روز رسانی برای اولین بار زمانی مورد توجه ما قرار گرفت که توماس اکسل، استراتژیست گوگل ادز، آن را در لینکدین پست کرد:

WhatsApp Image 2025 01 13 at 17.07.11Google Ads قالب‌های کد تبلیغاتی جدیدی را برای Promotion Assets راه‌اندازی می‌کند

خط پایین. این به‌روزرسانی به تبلیغ‌کنندگان انعطاف‌پذیری بیشتری در نحوه ارائه کدهای تبلیغاتی می‌دهد و به طور بالقوه نرخ بازخرید را از طریق دسترسی آسان‌تر به مشتری افزایش می‌دهد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link