Google Ads طراحی جدید را در 30 اوت در همه بازارها عرضه می کند

Google Ads در حال نهایی کردن عرضه طرح جدید خود در تمام بازارها از 30 اوت است و رابط قدیمی را برای کاربران دسکتاپ بازنشسته می کند.

تصویر بزرگ. طراحی جدید گوگل ادز که برای اولین بار در سال 2023 راه اندازی شد، نحوه سازماندهی محصول را بازنگری می کند و هدف آن آسان تر یافتن ابزارها و ویژگی ها و حفظ عملکرد موجود است.

چرا مهم است. به گفته گوگل، تبلیغ‌کنندگان ترجیح داده‌اند ظاهر به‌روز شده را بر اساس استفاده پایدار در طول عرضه اولیه نشان دهند. این شرکت می گوید این تغییرات گردش کار را هم برای کاربران جدید و هم برای کاربران باتجربه ساده می کند.

چرا ما اهمیت می دهیم. در حالی که اصلاح طراحی ممکن است سطحی به نظر برسد، کارایی گردش کار و آموزش کاربران جدید را تحت تاثیر قرار خواهد داد. هدف گوگل این است که این طرح را به یک طراحی مطمئن در آینده تبدیل کند، به این معنی که تبلیغ‌کنندگان باید این انتقال را در اولویت قرار دهند و از آن استقبال کنند.

چه خبر:

  • منوی اصلی: یک منوی سمت چپ، صفحات را در 5 دسته سطح بالا سازماندهی می کند (به زیر مراجعه کنید).
  • جستجو: یک نوار جستجوی بالا امکان دسترسی سریع به ابزارها و تنظیمات خاص را فراهم می کند.
  • Clean UI: رابط جدید ظاهر و احساسی تمیزتر و مدرن‌تر ارائه می‌دهد.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


5 دسته:

  • کمپین ها – تجزیه و تحلیل، بهینه سازی و مدیریت کمپین های تبلیغاتی.
  • اهداف – اهداف تبدیل را تعریف، نظارت و به روز کنید.
  • ابزارها – به ابزارهایی برای برنامه ریزی، مناقصه، عیب یابی، دارایی ها و مخاطبان دسترسی داشته باشید.
  • صورت‌حساب – نظارت بر هزینه‌ها و پرداخت‌ها.
  • Admin – دسترسی تیم، تنظیمات امنیتی و جزئیات حساب را مدیریت کنید.

انتقال. در حالی که همه عملکردها دست نخورده باقی می‌مانند، طراحی قدیمی Google Ads در 30 آگوست برای کاربران دسک‌تاپ غروب می‌کند که باید به تجربه جدید تغییر کنند.

واکنش. این اعلامیه برای اولین بار در پروفایل لینکدین توماس اکسل مورد توجه قرار گرفت. Eccel به عنوان آزمایش کننده اولیه طراحی جدید، خاطرنشان کرد:

  • توصیه می‌کنم از رابط کاربری جدید Google Ads در حال حاضر استفاده کنید تا زودتر با آن سازگار شوید.
  • “در ابتدا مغز من برای یافتن ابزارها و منوهای فرعی تلاش می کرد، اما به آن عادت می کند.
  • بهترین چیز در مورد طراحی جدید این است که در نهایت می‌توانید یک کمپین خاص PMax را بدون انتخاب «همه کمپین‌ها» یا «همه کمپین‌های PMax» بخش‌بندی کنید (تبدیل‌ها و غیره).
اسکرین شات 2024 06 07 در 14.11.02اسکرین شات 2024 06 07 در 14.11.02

آنچه گوگل می گوید. طبق اعلام گوگل، “ما به پشتیبانی کامل از ویژگی ها و ابزارهای موجود ادامه خواهیم داد.”


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link