Google Ads صفحه آزمایش های جدید را معرفی می کند

روزهای پیش‌نویس‌ها و آزمایش‌های گیج‌کننده در Google Ads به پایان رسیده است.

گوگل یک به‌روزرسانی بسیار مورد نیاز را برای این ویژگی آزمایشی در رابط آنلاین راه‌اندازی کرد، و تجربه جدید یک تغییر خوش‌آمد برای کاربران مبتدی و با تجربه Google Ads است.

صفحات پیش‌نویس‌ها و آزمایش‌های قبلی به دلیل پیچیدگی‌ها و مراحل متعدد، مانعی برای کاربران مبتدی Google Ads محسوب می‌شدند.

بیایید نگاهی به تغییرات جدید و هیجان انگیز بیندازیم.

صفحه آزمایش های جدید

در تجربه قبلی، ابتدا از شما خواسته می شد که یک پیش نویس کمپین ایجاد کنید و سپس آن پیش نویس را به طور جداگانه در یک آزمایش آزمایش کنید.

گیج کننده، درست است؟

با به‌روزرسانی جدید Experiments، اکنون می‌توانید یک آزمایش (یا آزمایش) را در یک مرحله ایجاد کنید. این بدان معناست که دیگر ابتدا پیش نویس ایجاد نکنید!

ممکن است بپرسید پیش نویس چیست؟

پیش نویس راهی برای شما بود تا تغییراتی را در کمپین های جستجو یا نمایش پیشنهاد دهید و سپس آن را در کمپین جدید اعمال کنید. اساساً منعکس کننده تنظیمات کمپین موجود بود، اما با تغییرات جزئی که می خواستید آزمایش یا آزمایش کنید.

علاوه بر این، اکنون می‌توانید تمام آزمایش‌ها را در صفحه آزمایش‌ها نظارت کنید. از این صفحه می‌توانید تغییرات آزمایشی را با یک کلیک اعمال کنید.

گوگل بخش آزمایشات خود را به Google Ads ارتقا داده است.تصویر: اسکرین شات توسط نویسنده از وب سایت پشتیبانی Google، ژانویه 2022 گرفته شده است

این تغییر در روند برنامه به جلوگیری از هرگونه مشکل پیاده سازی در انتهای کاربر کمک می کند.

گوگل کاربرد آزمایش ها را برای کمپین ها ساده کرد.تصویر: اسکرین شات توسط نویسنده از وب سایت پشتیبانی Google، ژانویه 2022 گرفته شده است

تجربه همگام سازی جدید

گوگل همچنین راه جدیدی برای همگام سازی آزمایش ها با کمپین ها ارائه کرده است. این تغییر اجرای آزمایش ها را برای شما آسان تر می کند.

قبل از این عرضه جدید و بهبود یافته، کپی کردن تغییرات از کمپین اصلی شما یک فرآیند دستی بود، البته برای کاربر وقت گیر نبود.

بنابراین، چه چیزی با تجربه جدید تغییر می کند؟

Google Ads به طور خودکار هر تغییری را از آزمایش با کمپین اصلی در حال آزمایش همگام می کند.

بخش جدید همگام سازی Google Ads Experiments.تصویر: اسکرین شات توسط نویسنده از وب سایت پشتیبانی Google، ژانویه 2022 گرفته شده است

همان ماندن چیست؟

در حالی که تنظیمات یک آزمایش برای کاربر تغییر کرده است، همه ویژگی ها تغییر نکرده اند.

برای مثال، همچنان می‌توانید طول آزمایش و همچنین میزان بودجه ترافیکی اصلی را که می‌خواهید به آزمایش اختصاص دهید، تنظیم کنید.

نحوه بهبود کمپین های تبلیغاتی

انتشار آزمایش‌های جدید Google Ads مزایای زیادی برای کاربران دارد، از جمله:

  • صرفه جویی در زمان در ایجاد آزمایش
  • شفافیت بهتر در نتایج
  • ایجاد و همگام سازی تغییرات در کمپین(های) موجود در مرحله آزمایش آسان تر است
  • فضای کمتری برای خطاهای پیاده سازی

بهبودهای حاصل از این عرضه یک اثر دومینو است.

با این رابط کاربری جدید و مهیج، به راحتی قادر خواهید بود آنچه را که در حال آزمایش هستید، ببینید. به دلیل تجربه جدید همگام‌سازی، می‌توانید با هرگونه نوسانات کمپین در زمان واقعی سازگار شوید و کمپین‌های خود را در مرحله آزمایش بهبود ببخشید.

با نظارت آسان در صفحه آزمایش‌ها، می‌توانید به وضوح برنده هر آزمایشی را ادعا کنید و همه تغییرات را در عرض چند ثانیه اعمال کنید.

این پیشرفت‌ها در تجربه کاربری می‌تواند قابلیت‌های تست شما را ارتقا دهد و به شما امکان می‌دهد تا تست‌های بیشتری را انجام دهید، گاهی اوقات با سرعت بیشتری. شما می توانید زمان بیشتری را صرف تجزیه و تحلیل کنید و زمان کمتری را به صورت دستی برای ایجاد یا تهیه پیش نویس تجربیات اختصاص دهید.

امروز با امتحان کردن صفحه جدید Google Ads Experiments، نسبت به نتایج آزمایش خود اطمینان بیشتری داشته باشید.

منبع: راهنمای تبلیغات گوگل


تصویر ویژه: Kiselev Andrey Valerevich/Shutterstock