در نمایش این هفته ، میزبانان جس بود ، گرگ فین و کریستین “شپ” زیرنهلد در مورد برخی از بزرگترین اخبار بازاریابی دیجیتال در هفته می خندند ، رنت می کنند و حتی ممکن است گریه کنند.
اگر قادر به گوش دادن در Spotify نیستید ، حتماً نسخه ویدیویی نمایش را از کانال YouTube Search Engine Journal بگیرید.
https://www.youtube.com/watch؟v=cVuoxRx9rLs
Google Ads اسناد Gmail Ads خود را در این هفته به روز کرد تا بگوید کمپین های Gmail “فقط خواندنی” می شوند. پس از 1 ژوئیه 2021 ، تبلیغ کنندگان نمی توانند کمپین های جدید Gmail را ایجاد کنند یا تبلیغات موجود را ویرایش کنند.
Google Ads به تبلیغ دهندگان توصیه می کند برای ادامه سرویس دهی تبلیغات در صندوق های ورودی Gmail ، کمپین های Discovery را راه اندازی کنند.
فیس بوک اعتبار تبلیغاتی را به تبلیغ دهندگانی که تحت تأثیر خطای گزارش مربوط به ابزار رایگان “تبدیل” قرار گرفته اند ارائه می دهد.
این نقص که منجر به محاسبه اشتباه تعداد فروش حاصل از نمایش آگهی شد ، از آگوست 2019 آغاز شد و تا سپتامبر 2020 برطرف نشد.
فیس بوک اعتباراتی را برای جبران خسارت به تبلیغاتی که تحت تأثیر “معنی دار” آنها قرار گرفته و به طور موردی قضاوت می کنند ، ارائه می دهد.
گزارش شده است که به برخی از تبلیغ کنندگان میلیون ها هزینه تبلیغات پیشنهاد شده است.
در یک پست وبلاگ جدید ، آمازون گفت که از طریق Cyber Monday ، 2020 بزرگترین فصل خرید تعطیلات در تاریخ آنها است. با این حال ، این همه خبر بد برای مشاغل کوچک نیست.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آمازون همچنین نشان داد كه مشاغل مستقل كوچك و متوسط كه در آمازون به فروش می رسند تقاضای ركوردشكنی را در این تعطیلات تجربه می كنند.
در بخش بخش هفته ، شان الی برخی گزارش های “ناچیز” را از حساب Google Ads خود به اشتراک می گذارد.
این 5 معامله با قیمت 5400 دلار باید بسیار ناچیز باشد. SMH # گوگلاد #ppcchat pic.twitter.com/WtUPuTjdEX
– شان الی (@ selley2134) 2 دسامبر 2020
سپس ، ICYMI ، Google Ads تلاش کرد تا اتوماسیون تبلیغات را فشار دهد ، این بار توسط ناوه هاپکینز!
مشکلی نیست GoogleAds – فکر می کنم شانس خودم را در پیشنهادات دستی می گیرم …
این هشدار غارتگرانه است و من طرفدار نیستم. مهم نیست که ما هنوز باید در تنظیمات کمپین به شکار پیشنهادات دستی برویم.#ppcchat #ppc #اتوماسیون # گوگل # گوگلاد pic.twitter.com/BdViUzId4r
– ناوه هاپکینز (navahf) 2 دسامبر 2020
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
ما در طول دوره رعد و برق خود به سوزش های بازاریابی دیجیتالی شما پاسخ خواهیم داد.
- اگر با Facebook Ads مشکلی دارید باید با چه کسی تماس بگیرید (Spoiler: نه محصول).
- توصیه های Google برای طول متن لنگر چیست؟
- وقتی ممکن است شروع به دیدن فیلم های طولانی تر در TikTok کنید.
- در کجا ممکن است تخمین های افزایش تبدیل از گسترش مخاطبان Google Ads را ببینید؟
- چرا ممکن است مشتریان شما به زودی از Google Maps برای ارتباط با شما استفاده کنند.
- چگونه می توانید در برش تصاویر برای کمپین های Google Ads Discovery صرفه جویی کنید.
برای عضویت در این برنامه و خواندن تمام مقالات ارائه شده در نمایش امروز ، به سایت ساعت بازاریابی مراجعه کنید.
با تشکر از اسپانسر ما ، Upfluence!
اعتبار ویژه تصویر: سرو شمالی