Google Ads خط مشی حفظ داده 11 ساله را اعلام می کند

Google Ads قرار است یک خط مشی جدید حفظ داده را اجرا کند و دسترسی به داده های تاریخی را تا 11 سال محدود کند.

از آنجایی که نگرانی‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی داده‌ها همچنان در حال افزایش است، شرکت‌های فناوری ممکن است نیاز به تنظیم سیاست‌های حفظ داده‌های خود داشته باشند. این حرکت گوگل با روندهای صنعتی گسترده تر به سمت چرخه عمر داده های تعریف شده تر همسو می شود.

جزئیات. این سیاست از 13 نوامبر اجرایی می شود و:

  • برای داده‌هایی اعمال می‌شود که از طریق Google Ads API با استفاده از GoogleAds.Search یا GoogleAds.SearchStream به آن دسترسی داشته باشید.
  • داده های قدیمی تر از 11 سال از تاریخ درخواست API برگردانده نمی شوند.

چرا ما اهمیت می دهیم. این تغییر بر همه داده‌های حساب، از جمله معیارهای عملکرد، اطلاعات صورت‌حساب و گزارش‌های تاریخی تأثیر می‌گذارد و به طور بالقوه بر تجزیه و تحلیل روند بلندمدت و گزارش‌دهی برای تبلیغ‌کنندگان تأثیر می‌گذارد.

چه چیزی را تماشا کنیم. تبلیغ‌کنندگان و آژانس‌هایی که به داده‌های تاریخی طولانی‌تری نیاز دارند، باید قبل از تاریخ اجرا اقدام کنند.

چیزی که آنها می گویند. گوگل به کاربرانی که به داده های قدیمی تر از 11 سال نیاز دارند توصیه می کند تا قبل از 13 نوامبر آن را بازیابی و ذخیره کنند.

خط پایین. اکثر کاربران نیازی به اقدام فوری ندارند، اما این تغییر می‌تواند بر استراتژی‌های گزارش‌دهی و تحلیل بلندمدت برخی از تبلیغ‌کنندگان تأثیر بگذارد.


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link