Google Ads توصیه های برند را با استفاده از هوش مصنوعی راه اندازی می کند

این شرکت امروز اعلام کرد که گوگل مجموعه جدیدی از “توصیه های برند” مبتنی بر هوش مصنوعی را در صفحه توصیه های Google Ads راه اندازی می کند.

تصویر بزرگ. توصیه‌های نام تجاری متناسب، کمپین‌های آگاهی و توجه را با پیشنهاد قیمت به ازای هر هزار (CPM) و هزینه به ازای هر بازدید (CPV) در بر می‌گیرد. آنها مکمل توصیه‌های عملکرد موجود برای کمپین‌های هزینه به ازای هر اقدام هستند و به تبلیغ‌کنندگان «قیف کامل» از انتخاب‌های بهینه‌سازی را می‌دهند.

چرا ما اهمیت می دهیم. برای بازاریابان نام تجاری که به دنبال جلوتر بودن هستند، این توصیه‌های خودکار و شفاف می‌تواند راهی آسان برای دسترسی منظم به آخرین بهترین شیوه‌های Google ارائه دهد.

چگونه کار می کند. توصیه‌های نام تجاری، تاریخچه تبلیغات گوگل، تنظیمات کمپین و روندهای صنعت تبلیغ‌کننده را تجزیه و تحلیل می‌کند تا به‌طور خودکار راه‌هایی را برای بهبود عملکرد و اثربخشی کمپین برند ارائه کند.

اسکرین شات 2024 06 06 در 10.02.27اسکرین شات 2024 06 06 در 10.02.27

چه چیزی گنجانده شده است. توصیه ها به پنج دسته اصلی تقسیم می شوند:

  • آگهی‌ها و دارایی‌ها (مثلاً افزودن آگهی‌های باپر، شامل نسبت‌های تصویری ایده‌آل)
  • مناقصه و بودجه (به عنوان مثال، پیشنهادات CPM/CPV و بودجه را برای کمپین های پروازی تنظیم کنید)
  • کلمات کلیدی و هدف گذاری (به عنوان مثال انتخاب کردن در گسترش مخاطب، حذف هدف گیری متنی)
  • اندازه گیری (به عنوان مثال پیوند حساب YouTube برای گزارش بیشتر)
  • فرصت‌های تمام قیف (مثلاً «قیف کردن» به کمپین برند)

توصیه‌ها برای هر تبلیغ‌کننده سفارشی می‌شوند و با کشف فرصت‌های بهینه‌سازی جدید توسط سیستم‌های Google، مرتباً به‌روزرسانی می‌شوند.

چیزی که آنها می گویند. گوگل در اعلامیه خود گفت: «پذیرش توصیه های برند بخشی از بهترین روش برای به حداکثر رساندن شانس موفقیت کمپین برند است.

خط پایین. توصیه‌های برند جدید از هوش مصنوعی گوگل برای تجزیه و تحلیل موقعیت‌های خاص تبلیغ‌کنندگان و پیشنهاد راه‌های مرتبط برای بهبود بازاریابی برندشان در دارایی‌های Google استفاده می‌کند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link