Google Ads تطابق گسترده را برای کمپین های جستجوی جدید پیش فرض می کند

Google Ads هنگام ایجاد کمپین‌های جستجوی جدید، تطابق گسترده را به تنظیمات پیش‌فرض تبدیل کرده است، که از پیش‌فرض قبلی خود یعنی خاموش کردن تطابق گسترده فاصله دارد.

چرا مهم است. اگر تبلیغ‌کنندگان هوشیار نباشند، این تغییر می‌تواند به طور قابل‌توجهی بر عملکرد کمپین و هزینه بودجه تأثیر بگذارد.

جزئیات کلیدی:

  • اکنون مطابقت گسترده برای کمپین های جستجوی جدید به طور پیش فرض فعال است
  • اگر کلمات کلیدی منفی مناسبی وجود نداشته باشند، ممکن است منجر به افزایش هزینه شود

بین خطوط. این حرکت با فشار گوگل به سمت مدیریت کمپین خودکارتر و مبتنی بر هوش مصنوعی هماهنگ است که به طور بالقوه راه اندازی کمپین را برای تبلیغ کنندگان تازه کار ساده می کند.

بله اما. ممکن است لازم باشد تبلیغ‌کنندگان باتجربه هنگام راه‌اندازی کمپین‌های جدید محتاط‌تر باشند تا از هدف‌گیری گسترده ناخواسته جلوگیری کنند. با ناکارآمدترین نوع تطابق، این فقط یک لایه چک اضافی را اضافه می کند که تبلیغ کنندگان باید هنگام تنظیم کمپین های خود در نظر بگیرند.

اولین بار دیده شد. اولین بار توسط توماس اکسل در لینکدین از این به روز رسانی مطلع شدیم:

Google Ads تطابق گسترده را برای کمپین های جستجوی جدید پیش فرض می کند

چه چیزی را تماشا کنیم. این تغییر چگونه بر عملکرد کمپین تأثیر می‌گذارد، به‌ویژه برای تبلیغ‌کنندگانی که ترجیح می‌دهند با هدف‌گیری دقیق‌تر با استفاده از عبارت یا مطابقت دقیق شروع کنند.

خط پایین. تبلیغ‌کنندگان باید هنگام ایجاد کمپین‌های جستجوی جدید، تنظیمات نوع تطابق خود را دوباره بررسی کنند تا مطمئن شوند که با استراتژی مورد نظرشان همسو هستند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link