Google Ads به طور پیش فرض در دامنه های پارک شده برای حساب های جدید ظاهر نمی شود

Google Ads از ماه اکتبر به‌طور خودکار حساب‌های جدید را از ارائه تبلیغات در دامنه‌های پارک شده حذف می‌کند.

دامنه پارک شده اساساً یک آدرس وب نگهدارنده مکان است. ثبت شده است، اما معمولاً محتوای کمی دارد یا اصلاً وجود ندارد و گاهی اوقات تبلیغات را نشان می دهد.

چرا ما اهمیت می دهیم. این به‌روزرسانی به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که از هدر دادن بودجه در مکان‌های تبلیغاتی کم‌ارزش جلوگیری کنند، و اطمینان حاصل می‌کند که تبلیغات در وب‌سایت‌هایی نمایش داده می‌شوند که با مخاطبان هدف و پیام‌های برندشان هماهنگی بهتری دارند.

مزایای کلیدی

  • صرفه جویی در پول: از صرف تبلیغاتی که ممکن است به دست کاربران مربوطه نرسد خودداری کنید.
  • افزایش ارتباط: اطمینان حاصل کنید که تبلیغات در سایت هایی که نشان دهنده برند شما هستند نمایش داده می شوند.
  • کنترل بیشتر: با انتخاب مکان‌های تبلیغاتی خاص انعطاف‌پذیری به دست آورید.

آنچه گوگل می گوید. گوگل دیروز نامه ای برای تبلیغ کنندگان ارسال کرد و آنها را از این تنظیم جدید “مناسب بودن محتوا” مطلع کرد. سرژ نگل نامه ای را که دریافت کرده بود در لینکدین به اشتراک گذاشت:

Google Ads به طور پیش فرض در دامنه های پارک شده برای حساب های جدید ظاهر نمی شود

نحوه انتخاب مجدد تبلیغ‌کنندگانی که می‌خواهند تبلیغات را در دامنه‌های پارک شده ارائه دهند، می‌توانند با پیمایش به آن شرکت کنند مناسب بودن محتوا تنظیمات در گوگل ادز

خط پایین. این به‌روزرسانی به تبلیغ‌کنندگان کنترل بیشتری می‌دهد و با مدیریت مکان‌هایی که آگهی‌ها قرار می‌گیرند، به بهبود کارایی و مرتبط بودن تبلیغات کمک می‌کند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link