Google Ads از ماه اکتبر بهطور خودکار حسابهای جدید را از ارائه تبلیغات در دامنههای پارک شده حذف میکند.
دامنه پارک شده اساساً یک آدرس وب نگهدارنده مکان است. ثبت شده است، اما معمولاً محتوای کمی دارد یا اصلاً وجود ندارد و گاهی اوقات تبلیغات را نشان می دهد.
چرا ما اهمیت می دهیم. این بهروزرسانی به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد که از هدر دادن بودجه در مکانهای تبلیغاتی کمارزش جلوگیری کنند، و اطمینان حاصل میکند که تبلیغات در وبسایتهایی نمایش داده میشوند که با مخاطبان هدف و پیامهای برندشان هماهنگی بهتری دارند.
مزایای کلیدی
- صرفه جویی در پول: از صرف تبلیغاتی که ممکن است به دست کاربران مربوطه نرسد خودداری کنید.
- افزایش ارتباط: اطمینان حاصل کنید که تبلیغات در سایت هایی که نشان دهنده برند شما هستند نمایش داده می شوند.
- کنترل بیشتر: با انتخاب مکانهای تبلیغاتی خاص انعطافپذیری به دست آورید.
آنچه گوگل می گوید. گوگل دیروز نامه ای برای تبلیغ کنندگان ارسال کرد و آنها را از این تنظیم جدید “مناسب بودن محتوا” مطلع کرد. سرژ نگل نامه ای را که دریافت کرده بود در لینکدین به اشتراک گذاشت:
نحوه انتخاب مجدد تبلیغکنندگانی که میخواهند تبلیغات را در دامنههای پارک شده ارائه دهند، میتوانند با پیمایش به آن شرکت کنند مناسب بودن محتوا تنظیمات در گوگل ادز
خط پایین. این بهروزرسانی به تبلیغکنندگان کنترل بیشتری میدهد و با مدیریت مکانهایی که آگهیها قرار میگیرند، به بهبود کارایی و مرتبط بودن تبلیغات کمک میکند.
جدید در زمین موتورهای جستجو