Google Ads به برچسب‌های فید برای کمپین‌های خرید تغییر می‌کند

Google Ads به طور خودکار کمپین های خرید و حداکثر عملکرد را از کشور فروش به عملکرد برچسب فید ارتقا می دهد تا با فیدهای Merchant Center در ماه اوت مطابقت داشته باشد.

چرا ما اهمیت می دهیم. این تغییر بر نحوه مدیریت آگهی‌دهندگان فیدهای محصول در بازارهای مختلف تأثیر می‌گذارد و به طور بالقوه عملیات برای کمپین‌های چند کشور را ساده می‌کند.

جزئیات کلیدی:

  • بر همه کمپین های استفاده از کشور فروش تأثیر می گذارد.
  • هیچ اقدامی از طرف تبلیغ کنندگان لازم نیست.
  • کمپین ها بدون وقفه به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
  • پس از تغییر، کمپین‌های جدید نمی‌توانند از کشور فروش استفاده کنند.

معنیش چیه. برچسب‌های خوراک انعطاف‌پذیری بیشتری در سازمان‌دهی محصولات در مکان‌های جغرافیایی و شباهت‌های زبانی ارائه می‌دهند.

اولین بار دیده شد. ما از طریق ناوا هاپکین در لینکدین از این به روز رسانی مطلع شدیم، زمانی که او ایمیلی را که توسط گوگل ارسال شده بود به اشتراک گذاشت:

Google Ads به برچسب‌های فید برای کمپین‌های خرید تغییر می‌کند

هاپکینز در پست خود گفت که این به روز رسانی به شما کنترل بیشتری بر نحوه مدیریت فیدهای خرید و کمپین های شما در کمپین های خرید سنتی و PMax می دهد.

تصویر بزرگ. این تغییر نشان دهنده تلاش های گوگل برای ساده سازی مدیریت کمپین برای تبلیغ کنندگان جهانی است.

چه چیزی را تماشا کنیم. چگونه این تغییر بر عملکرد کمپین و کارایی مدیریت برای تبلیغ کنندگان تجارت الکترونیک بین المللی تأثیر می گذارد.

بعدش چی؟ تبلیغ‌کنندگان باید قبل از عرضه در ماه اوت با عملکرد برچسب‌های فید آشنا شوند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link