Google Ads یک برگه دستهبندی جدید در بخش محصولات اضافه کرد. به نظر می رسد که از google_product_category ویژگی
چرا ما اهمیت می دهیم: این بینشهای تجارت الکترونیک ممکن است دید واضحتری از معیارهای عملکرد، روند تقاضا و توصیههای عملی برای افزایش کلیکها و فروش به شما بدهد.
چگونه کار می کند:
- بینش عملکرد: بدانید چه چیزی باعث موفقیت در کمپینهای شما میشود و کجا میتوان پیشرفت کرد.
- روند تقاضا: با مشاهده تغییرات در علاقه مصرف کنندگان در سطح دسته، جلوتر بمانید.
- توصیه های عملی: پیشنهادهای مناسب برای افزایش بازده هزینه تبلیغات خود (ROAS) دریافت کنید، از جمله نکاتی در مورد توقف دستههایی که عملکرد ضعیف دارند و بهینهسازی دستههایی با عملکرد برتر.
مراقب چه چیزی باشیم. برخی از تبلیغکنندگان از خود میپرسند که آیا گوگل محصولات را به درستی دستهبندی میکند.
اولین بار دیده شد. این به روز رسانی برای اولین بار توسط Aleksejus Podpruginas در لینکدین مورد توجه ما قرار گرفت:
خط پایین: این بینشها میتوانند به شما کمک کنند تا استراتژیهای خود را بهخوبی تنظیم کنید و احتمالاً از رقبا پیشی بگیرید، همه اینها از راحتی صفحه محصول است.
سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو