Google Ads از سه ماهه دوم 2025 کمپینهای اقدام ویدیویی خود (VAC) را در کمپینهای نسل تقاضای همهکارهتر ادغام میکند. هدف این تغییر، افزایش توانایی تبلیغکنندگان برای جذب تقاضای نوظهور و افزایش رشد از طریق رویکرد چند قالبی است.
چرا ما اهمیت می دهیم: تبلیغکنندگانی که از VAC استفاده میکنند میتوانند مزایای قابل توجهی را از اتخاذ کمپینهای تولید تقاضا ببینند. بر اساس دادههای داخلی Google، ترکیب داراییهای ویدیو و تصویر در «تقاضا» میتواند تبدیلها را با همان هزینه هر عمل (CPA) 20 درصد افزایش دهد، در مقایسه با مواردی که صرفاً به ویدیو متکی هستند.
جزئیات:
- دسترسی گسترده: کمپینهای تقاضای نسل به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد تا با حداکثر ۳ میلیارد کاربر ماهانه در سراسر YouTube، Discover و Gmail تعامل داشته باشند.
- انعطاف پذیری خلاقانه: تبلیغکنندگان میتوانند هم از تبلیغات ویدیویی و هم از تبلیغات تصویری در یک کمپین استفاده کنند، با بینشهای دقیق برای بهینهسازی استراتژیهای خلاقانه.
- هدف گذاری مخاطبان افزایش یافته است: بخشهای مشابه در تقاضای نسل به برندها کمک میکند تا به مخاطبان جدید مشابه با مشتریان فعلی خود دست یابند.
- عملکرد ثابت: آگهیدهندگانی که فقط از داراییهای ویدیویی در تقاضای نسل استفاده میکنند، عملکردی قابل مقایسه با VAC داشتهاند که انتقال هموار بدون به خطر انداختن نتایج را تضمین میکند.
بعدش چی. در اینجا جدول زمانی انتقال آمده است:
- در حال حاضر: به تبلیغکنندگان توصیه میشود که شروع به اجرای کمپینهای Demand Gen و بررسی ویژگیهای پیشرفته آن کنند.
- اوایل سال 2025: گوگل یک ابزار انتقال را برای ارتقاء دستی از VAC به Demand Gen راه اندازی خواهد کرد.
- مارس 2025: Google Ads ایجاد VAC های جدید را غیرفعال می کند.
- Q2 2025: ارتقای خودکار تمام VAC های باقی مانده به تقاضای Gen رخ خواهد داد.
داستان های موفقیت: Google، طبق معمول، یک نام تجاری معروف – DoorDash، یک سرویس تحویل غذا در ایالات متحده – را برای کمک به ایجاد یک مورد برای تقاضای Gen. به گفته Google:
- DoorDash با استفاده از Demand Gen در مقایسه با VAC، نرخ تبدیل 15 برابر بالاتر و CPA کارآمدتر 50٪ را گزارش کرد.
خط پایین: این آخرین بهروزرسانی نشاندهنده یک حرکت استراتژیک برای برآورده کردن انتظارات مصرفکننده در حال تکامل است که به دنبال بهروزرسانیهای ترجیحی قالب آگهی در نسل تقاضا در اوایل سال جاری است. اکنون آزمایش Demand Gen و VAC میتواند به شما در استفاده از این ابزارها برای رسیدن به نتایج قویتر و کارآمدتر قبل از رسیدن به رقابتتان، یک شروع عالی بدهد.
جدید در زمین موتورهای جستجو