Google Ads اندازه‌گیری دسترسی بین رسانه‌ای را برای کمپین‌های ویدیویی راه‌اندازی می‌کند

ابزار جدید Google Ads – اندازه‌گیری دسترسی بین رسانه‌ای – به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که دسترسی و تعداد دفعات تکراری، هدف و تعداد کمپین‌های ویدیویی را اندازه‌گیری کنند.

چرا مهم است. این ابزار به تبلیغ‌کنندگان کمک می‌کند تا کارایی کمپین‌های ویدیویی YouTube خود را در مقایسه با تلویزیون درک کنند و دید جامعی از عملکرد کمپین برند ارائه می‌دهد.

چرا ما اهمیت می دهیم. این ابزار اساساً به تبلیغ‌کنندگان قدرت می‌دهد تا تصمیم‌های مبتنی بر داده‌های بیشتری اتخاذ کنند، که به طور بالقوه منجر به کمپین‌های برندسازی مؤثرتر و استفاده بهتر از بودجه تبلیغات در کانال‌های رسانه‌ای مختلف و در یک دوره طولانی‌مدت می‌شود.

چگونه کار می کند.

  • دسترسی و فراوانی را در کمپین‌های مختلف جمع‌آوری و حذف می‌کند
  • کل دسترسی به هدف را برای جمعیتی خاص نشان می دهد
  • دسترسی منحصر به فرد را در دستگاه‌ها، قالب‌ها، سایت‌ها، برنامه‌ها و شبکه‌های مختلف اندازه‌گیری می‌کند

ویژگی های کلیدی

  1. گزارش فقط ویدیوی دیجیتال: در سطح جهانی در دسترس است، میزان دسترسی و فرکانس کمپین‌های ویدیویی Google Ads را اندازه‌گیری می‌کند
  2. ویدئوی دیجیتال + گزارش تلویزیون سنتی: در کشورهای منتخب موجود است و معیارهای Google Ads را با داده های تلویزیون شخص ثالث ترکیب می کند
اسکرین شات 2024 06 24 در 21.47.21Google Ads اندازه‌گیری دسترسی بین رسانه‌ای را برای کمپین‌های ویدیویی راه‌اندازی می‌کند

نحوه استفاده از آن.

  • از طریق منوی اندازه‌گیری در Google Ads دسترسی داشته باشید.
  • کشور و کمپین های ویدیویی را انتخاب کنید (ترجیحاً با پیشنهاد CPM هدف).
  • ایجاد گزارش برای گروه های سنی و جنسیتی مختلف در بازه های زمانی تا 92 روز.

    تصویر بزرگ. هدف این ابزار کمک به تبلیغ‌کنندگان برای بهینه‌سازی سرمایه‌گذاری‌های تبلیغاتی خود با ارائه بینش‌هایی درباره برنامه‌ریزی و عملکرد کمپین در رسانه‌های دیجیتال و سنتی است.

    بعدش چی اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از این ابزار برای تصمیم‌گیری آگاهانه‌تر در مورد استراتژی‌های تبلیغات ویدیویی خود در YouTube و TV استفاده کنند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link