Google Ads انتقال خودکار پسوندهای مکان به دارایی ها را تکمیل می کند

Google Ads انتقال خودکار پسوندهای مکان به دارایی‌ها را برای اکثر حساب‌های فعال به پایان رسانده است، روندی که در ۲۴ ژوئیه ۲۰۲۳ اعلام شد.

چرا ما اهمیت می دهیم. این تغییر راه‌هایی را که تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از اطلاعات مکان در تبلیغات خود استفاده کنند، گسترش می‌دهد و به طور بالقوه عملکرد و دسترسی تبلیغات را بهبود می‌بخشد.

جزئیات.

  • مهاجرت بر حساب‌های دارای فعالیت بین ۱ ژوئیه ۲۰۲۳ تا ۱ ژانویه ۲۰۲۴ تأثیر گذاشت.
  • حساب‌های غیرفعال در این دوره منتقل نشدند.

نحوه بررسی. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند وضعیت مهاجرت را با استفاده از دو فیلد در منبع مشتری تأیید کنند:

  • bool location_asset_auto_migration_done
  • رشته location_asset_auto_migration_done_date_time

چیزی که خواهید دید. حساب‌های منتقل‌شده هشداری را در رابط کاربری Google Ads نشان می‌دهند و دارایی‌های زیر حساب را نشان می‌دهند.

بعدش چی تبلیغ‌کنندگانی که حساب‌هایشان منتقل نشده است، اما می‌خواهند از دارایی‌های موقعیت مکانی استفاده کنند، باید آن‌ها را به‌صورت دستی از طریق UI یا API ایجاد کنند.

بین خطوط. این انتقال نشان‌دهنده تلاش‌های مداوم Google برای ساده‌سازی و ارتقای قابلیت‌های تبلیغاتی است که به طور بالقوه به تبلیغ‌کنندگان انعطاف‌پذیری بیشتری در نحوه نمایش اطلاعات مکان ارائه می‌دهد.

با چه کسی تماس بگیرید.

خط پایین. تبلیغ‌کنندگان باید وضعیت مهاجرت حساب‌هایشان را بررسی کنند و در صورت نیاز برای اطمینان از اینکه از پتانسیل کامل تبلیغات مبتنی بر مکان در Google Ads استفاده می‌کنند، اقدام کنند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link