Google Ads از برنامه ریز عملکرد پیشرفته برای کمپین های YouTube رونمایی می کند

Google Ads طرح‌های پیشرفته «Performance Planner» را راه‌اندازی کرد که اکنون شامل استراتژی‌های متناسب برای کمپین‌های YouTube است، با تمرکز بر تقاضای نسل برای اهداف Action و Awareness.

چرا ما اهمیت می دهیم. این طرح‌های جدید به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که استراتژی بازاریابی کامل خود را بهتر با اهداف کمپین هماهنگ کنند، و گزینه‌های قابل تنظیم برای بودجه، قالب تبلیغات، روش خرید و اهداف کمپین را ارائه می‌دهند – چه با هدف تبدیل یا ایجاد آگاهی از برند.

ویژگی های کلیدی:

برنامه های اقدام تبدیل‌ها را با ترکیبی از کمپین‌های «دسترسی ویدیو»، «نمایش ویدیو» و «تقاضا» اولویت‌بندی کنید.

طرح های آگاهی روی دیده شدن برند تمرکز کنید و کمپین‌های ویدیویی Reach و Demand Gen را برای جذب تبدیل‌ها ترکیب کنید.

نکته حرفه ای برآوردهای تقاضای Gen ترکیبی از خلاقیت های تصویری و ویدیویی را فرض می کند که امکان اجرای کمپین همه کاره تر را فراهم می کند.

اولین بار دیده شد. ما برای اولین بار از لینکدین توماس اکسل از این به روز رسانی مطلع شدیم:

Google Ads از برنامه ریز عملکرد پیشرفته برای کمپین های YouTube رونمایی می کند

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link