Google Ads طرحهای پیشرفته «Performance Planner» را راهاندازی کرد که اکنون شامل استراتژیهای متناسب برای کمپینهای YouTube است، با تمرکز بر تقاضای نسل برای اهداف Action و Awareness.
چرا ما اهمیت می دهیم. این طرحهای جدید به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد که استراتژی بازاریابی کامل خود را بهتر با اهداف کمپین هماهنگ کنند، و گزینههای قابل تنظیم برای بودجه، قالب تبلیغات، روش خرید و اهداف کمپین را ارائه میدهند – چه با هدف تبدیل یا ایجاد آگاهی از برند.
ویژگی های کلیدی:
برنامه های اقدام تبدیلها را با ترکیبی از کمپینهای «دسترسی ویدیو»، «نمایش ویدیو» و «تقاضا» اولویتبندی کنید.
طرح های آگاهی روی دیده شدن برند تمرکز کنید و کمپینهای ویدیویی Reach و Demand Gen را برای جذب تبدیلها ترکیب کنید.
نکته حرفه ای برآوردهای تقاضای Gen ترکیبی از خلاقیت های تصویری و ویدیویی را فرض می کند که امکان اجرای کمپین همه کاره تر را فراهم می کند.
اولین بار دیده شد. ما برای اولین بار از لینکدین توماس اکسل از این به روز رسانی مطلع شدیم:
جدید در زمین موتورهای جستجو