Google Ads از برخی از تبلیغ‌کنندگان برای پیوستن به کمیته مشاوران دعوت می‌کند

Google Ads از مشتریان منتخب دعوت می کند تا به انجمن مشاوران خود بپیوندند و شانس نادری را برای تأثیر مستقیم بر محصولات و خدمات آن ارائه می دهد.

چرا مهم است. این حرکت نشان دهنده فشار گوگل برای توسعه محصول با محوریت مشتری است که به طور بالقوه آینده تبلیغات دیجیتال را شکل می دهد.

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغ‌کنندگان به‌روزرسانی‌های بسیاری را در محصولات Google مشاهده کرده‌اند که به‌طور جدی از نظر اثربخشی کمبود داشته‌اند. بسیاری از تبلیغ‌کنندگان قبل از راه‌اندازی به‌روزرسانی، درخواست می‌کنند که بخشی از بحث باشند. این ممکن است پاسخی به نگرانی های طولانی مدت آنها باشد.

جزئیات.

  • اعضا بازخورد ماهانه مختصری ارائه می دهند (حداکثر 4 نظرسنجی، هر کدام ~ 5 دقیقه)
  • فرصتی برای تأثیرگذاری بر محصولات منتشر نشده
  • به روز رسانی های فصلی در مورد نحوه استفاده از بازخورد

چگونگی عضویت. اگر این ارتباط را در صندوق ورودی خود مشاهده کردید، یک پرسشنامه سریع و محرمانه را از طریق ارائه دهنده شخص ثالث Alida پر کنید.

بین خطوط. با درگیر کردن زودهنگام مشتریان، گوگل قصد دارد ابزارهای خود را بهتر با نیازهای کاربران هماهنگ کند، احتمالاً برای حفظ سلطه خود در فضای رقابتی فناوری تبلیغات.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


واکنش. من برای اولین بار این را در نمایه لینکدین بوریس بسریک، مشاور تبلیغاتی گوگل دیدم. وقتی از بسریک خواسته شد نظر بدهد، گفت:

  • من از این فرصت برای داشتن راه مستقیم تری برای ارائه بازخورد به Google استقبال می کنم. من می دانم که آنها گوش می دهند (مثلاً آنها به ما کنترل و گزارش بیشتری برای Performance Max دادند)، اما گاهی اوقات دیدن چیزهایی در حساب ها که بدون دلیل موجه مبهم هستند بسیار خسته کننده است. انتقاد در رسانه های اجتماعی واقعاً به نفع تبلیغ کننده نیست، بنابراین فکر می کنم باید از این فرصت ها استفاده کنیم.»

چه چیزی را تماشا کنیم. واقعاً چقدر گوگل از بازخورد کاربران استفاده می کند و آیا این باعث بهبود محصولات Google Ads می شود یا خیر.

ایمیل. در اینجا یک اسکرین شات از ایمیلی که Beceric در لینکدین به اشتراک گذاشته است:

انجمن مشاوران Google Adsانجمن مشاوران Google Ads

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link