Google Ads ابزارهای کمپین هوش مصنوعی را به زبان های بیشتری گسترش می دهد

گوگل ابزارهای کمپین جستجوی هوش مصنوعی را به زبان‌های جدید گسترش می‌دهد، قابلیت‌های خلاقانه و کنترل‌های تبلیغ‌کننده را برای بهینه‌سازی عملکرد اضافه می‌کند.

  • گوگل ابزار ساخت کمپین جستجوی هوش مصنوعی خود را به آلمانی، فرانسوی و اسپانیایی عرضه می کند.
  • تبلیغ‌کنندگان ابزارهای خلاقانه و گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتری را در کمپین‌ها با هوش مصنوعی دریافت می‌کنند.
  • کنترل‌های آگهی‌دهنده جدید شامل کلیدواژه‌های منفی برای حداکثر عملکرد و مناقصه همه‌کانالی است.

Source link