Google AdMob کنترل‌های جدیدی را برای تبلیغات تلفن همراه با تعامل بالا راه‌اندازی می‌کند

AdMob در حال راه اندازی یک تنظیم جدید در سطح برنامه است که تبلیغات با تعامل بالا را در قالب های بینابینی و پاداش کنترل می کند و در هفته های آینده راه اندازی می شود.

چرا اهمیت دارد. توسعه دهندگان برنامه به زودی کنترل بیشتری بر نحوه نمایش تبلیغات جذاب در برنامه های خود خواهند داشت، با پتانسیل بهبود عملکرد تبلیغات و درآمد.

تازه چه خبر. وقتی فعال باشد، این تنظیمات اجازه می‌دهد:

  • تبلیغات بینابینی پس از حداکثر 15 ثانیه قابل رد شدن است.
  • تبلیغات پاداش با زمان اهدای پاداش تا 60 ثانیه.
  • فرآیند خروج تا سه مرحله برای هر دو نوع تبلیغات.

چگونه کار می کند.

  • تنظیمات به طور پیش فرض برای همه برنامه ها فعال می شود.
  • توسعه دهندگان می توانند از طریق تنظیمات برنامه انصراف دهند.
  • خریداران Google Ads و AdMob Network می توانند قالب های تبلیغاتی جذاب تری ارائه دهند.

بین خطوط. در حالی که به‌روزرسانی نوید عملکرد بهتر را می‌دهد، مدت زمان تبلیغات طولانی‌تر و فرآیند خروج چند مرحله‌ای می‌تواند بر تجربه کاربر تأثیر بگذارد.

نگاه به جلو. گوگل قصد دارد با خریداران برای بهینه سازی این تبلیغات با درگیری بالا و در عین حال شفافیت و تمرکز کاربر همکاری کند.

خط پایین. این به‌روزرسانی به توسعه‌دهندگان انعطاف‌پذیری بیشتری در ایجاد تعادل بین درآمد تبلیغات و تجربه کاربر می‌دهد، اگرچه رویکرد پیش‌فرض انتخاب کردن نشان می‌دهد که Google برای پذیرش گسترده‌تر تلاش می‌کند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link