Google در حال تکمیل شرایط فعلی پردازش داده و حفاظت از داده کنترلر-کنترل کننده خود است تا با قوانین حریم خصوصی در آیووا، دلاور، نیوجرسی، نبراسکا و نیوهمپشایر مطابقت داشته باشد که در ژانویه 2025 ارائه می شود.
هیچ اقدامی از جانب کاربران AdMob که قبلاً شرایط محافظت از داده های آنلاین Google را پذیرفته اند لازم نیست.
بهعلاوه، ناشرانی که از پردازش دادههای محدود (RDP) استفاده میکنند، ممکن است از 15 نوامبر ترافیک بیشتری را تحت این حالت مشاهده کنند، زیرا اکنون در این ایالتها اعمال میشود.
چرا ما اهمیت می دهیم. قوانین جدید حفظ حریم خصوصی در آیووا، دلاور، نیوجرسی، نبراسکا و نیوهمپشایر بر نحوه استفاده از دادههای کاربر در Google AdMob تأثیر میگذارد و به طور بالقوه میزان ترافیک تحت پردازش دادههای محدود (RDP) را از ژانویه 2025 افزایش میدهد.
این تغییر میتواند بر هدفگذاری و عملکرد تبلیغات تأثیر بگذارد، و درک این تغییرات و تطبیق استراتژیهایشان برای اطمینان از انطباق و حفظ اثربخشی کمپین برای تبلیغکنندگان ضروری است.
بعدش چی ناشران باید مرکز راهنمایی Google را برای مدیریت تنظیمات حریم خصوصی بررسی کنند و برای هرگونه تغییر احتمالی ترافیک مرتبط با قوانین جدید آماده شوند.