روز دوشنبه گوگل برای دفاع از ادعاهای مطرح شده توسط وزارت دادگستری (DOJ) در مورد برخی از فناوری های تبلیغاتی ما به محاکمه می رود. در دادگاه، نشان خواهیم داد که خریداران و فروشندگان تبلیغات گزینههای زیادی دارند، و وقتی Google را انتخاب میکنند، این کار را انجام میدهند زیرا فناوری تبلیغات ما ساده، مقرون به صرفه و مؤثر است. به طور خلاصه – کار می کند.
فناوری تبلیغات به افرادی که می خواهند چیزی بفروشند کمک می کند کسی را پیدا کنند که می خواهد آن را بخرد. این به ناشران آنلاین، سازندگان محتوا و وبلاگ نویسان کمک می کند تا درآمد کسب کنند، و کسب و کارها مشتریان جدیدی پیدا کنند — که به نوبه خود اینترنت را برای همه ما رایگان و باز نگه می دارد.
با انتخاب برندگان و بازندگان در یک صنعت بسیار رقابتی، وزارت دادگستری این خطر را ایجاد می کند که رشد کسب و کارهای کوچک و کسب درآمد وب سایت ها و برنامه ها را گران تر کند. بیایید آنچه را که کار می کند، نشکنیم.
در اینجا نکات کلیدی وجود دارد که به آنها اشاره خواهیم کرد: