زمان‌بندی تبلیغات Google با کمپین‌های پیشنهاد قیمت هوشمند سازگار نیست

زمان‌بندی تبلیغات Google با کمپین‌های پیشنهاد قیمت هوشمند سازگار نیست

گوگل یکی از اسناد کمکی خود را به‌روزرسانی کرده است تا مشخصاً بگوید زمان‌بندی تبلیغات با کمپین‌هایی که از Smart Bidding استفاده می‌کنند سازگار نیست. نسخه قبلی آن صفحه گفته بود: “زمان بندی تبلیغات با کمپین های خرید هوشمند و کمپین های برنامه سازگار نیست.” این تغییر در سند راهنما باعث سردرگمی زیادی شده است، اما صادقانه بگویم، احتمالاً به این معنی است که هیچ چیز تغییر نکرده است.

به روز رسانی: گوگل تایید کرد که هیچ تغییری نکرده است و آنها این سند را روشن خواهند کرد.

در اینجا تصویری از این اطلاعیه آمده است:

مناقصه هوشمند زمان‌بندی تبلیغات Google

این مورد توسط آدریان دکر مشاهده شد که این را در لینکدین پست کرد و نوشت: “وای، زمان‌بندی تبلیغات برای مناقصه هوشمند از بین می‌رود؟ آیا آنها با کمپین‌های هوشمند اشتباه کردند؟ یا این واقعیت است.”

زبان اخیراً از اسکرین شات بالا از این که سالها در صفحه بوده تغییر کرده است:

زمان‌بندی تبلیغات گوگل خرید هوشمند

Anu Adegbola در Search Engine Land پوشش داد و گفت: “زمان‌بندی تبلیغات به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد زمان نمایش آگهی‌هایشان را کنترل کنند، کمپین‌ها را با ساعات کاری یا زمان‌های اوج عملکرد هماهنگ کنند. حذف این ویژگی برای کمپین‌های Smart Bidding کنترل را کاهش می‌دهد و می‌تواند بر کارایی بودجه تاثیر بگذارد.”

اسکات کاروترز در مورد پست لینکدین اظهار داشت: “من اصلاً طرفدار این نیستم – این یک قدم دورتر از همسو نگه داشتن تبلیغات شما با اهداف تجاری شما است. من کاملاً درک می کنم که تغییرات پیشنهادی را در نظر نمی گیریم، اما یک تبلیغ کننده باید بتوانند مشخص کنند که چه زمانی می خواهند تبلیغاتشان نمایش داده شود/نشان داده شود.”

آمالیا فاولر همچنین در مورد لینکدین اظهار نظر کرد و گفت: “اگر درست باشد، من از این متنفر نیستم، صادقانه بگویم. خوب است اگر آنها در مورد آن شفاف باشند، اما بسیاری از کسب و کارها برنامه را بی جهت محدود می کنند.”

پس چه خبر است؟ خوب ناوا هاپکینز اضافه کرد، “من می توانم تأیید کنم که زمان بندی تبلیغات هنوز برای کمپین هایی که از مناقصه هوشمند استفاده می کنند یک چیز است. شما فقط نمی توانید از تنظیمات قیمت استفاده کنید (که ما بیش از 5 سال است که قادر به استفاده از آن نبوده ایم.”

بنابراین این یک اشتباه عبارتی در این مقاله به نظر می رسد و شاید این فقط باعث وحشت و سردرگمی بی مورد می شود …

ما هنوز منتظر پاسخ گوگل در این مورد هستیم، من گمان می‌کنم جینی ماروین، Google Ads Liasion به زودی به این تاپیک‌ها پاسخ خواهد داد… باز هم، به نظر می‌رسد که این یک همبرگر چیزی نیست، اما اگر این را دیدید، فقط یک سر بالا باشید. پچ پچ ….

بحث در انجمن در لینکدین.

به روز رسانی: گوگل شک ما را تأیید کرد که هیچ چیز در اینجا تغییر نکرده است:



Source link