Google Ad Manager قابلیت های Curation را برای آژانس ها راه اندازی می کند

Just in – گوگل از راه اندازی قابلیت سرپرستی جدید برای تبلیغ کنندگان آژانس خبر می دهد.

به‌روزرسانی‌های Google Ad Manager برای ساده‌سازی گردش کار، کاهش پیچیدگی و افزایش کارایی برای آژانس‌ها طراحی شده‌اند.

این تغییرات ابزارها و قابلیت های جدیدی را برای بهبود عملیات تبلیغات و مدیریت کمپین به آژانس ها ارائه می دهد.

به گفته جینی ماروین، رابط Google Ads، سرپرستی با Google Ad Manager در آمریکای شمالی راه اندازی شده است و در اوایل سال آینده در سطح جهانی عرضه خواهد شد.

در اینجا خلاصه ای از به روز رسانی های کلیدی، همراه با بینش هایی در مورد اینکه چگونه بر عملیات آژانس در حال حرکت رو به جلو تأثیر می گذارند، آورده شده است.

راه اندازی Curation

در پست اخیر وبلاگ، گوگل از راه اندازی ابزار curation خود خبر داد.

گوگل چالشی را که تبلیغ‌کنندگان در حال حاضر برای دستیابی به مخاطبان مناسب در شبکه‌ها و پلتفرم‌های مختلف با آن مواجه هستند، تشخیص می‌دهد.

با نظارت، آژانس‌ها می‌توانند برای یافتن بسته‌های موجودی حراج انتخاب‌شده، همراه با فعال کردن بخش‌های داده در حساب مدیریت آگهی آژانس خود، راحت‌تر با شرکا ارتباط برقرار کنند.

آژانس‌ها به نوبه خود می‌توانند انتظار پیش‌بینی دقیق‌تر و افزایش نرخ مطابقت برای هدف‌گیری مخاطبان را داشته باشند.

یکی دیگر از مواردی که با این راه‌اندازی عرضه می‌شود، کارایی بیشتر صورت‌حساب است.

اکنون، Google Ad Manager صورت‌حساب و پرداخت‌ها را به ارائه‌دهندگان داده و متصدیان موجودی انجام می‌دهد، که زمان سرپرستی را که صرف ایجاد صورت‌حساب‌های جداگانه یا فرآیندهای پرداخت متفاوت می‌شود، آزاد می‌کند.

تا زمان اعلام، سرپرستی موارد زیر را پشتیبانی می کند:

  • ممیز
  • IAS
  • لیورمپ
  • لوتام
  • چند محلی
  • جایگزین
  • PrimeAudience
  • محدوده 3

خرید برنامه ای ساده تر برای آژانس ها

Google Ad Manager در حال حاضر یک رابط کاربری ساده برای آژانس ها برای گزارش و تجزیه و تحلیل کمپین ها در DSP های مختلف دارد.

علاوه بر این، Google یک مکان مرکزی برای آژانس‌ها برای کشف معاملات جدید، قابلیت‌های پیش‌بینی پیشرفته و معاملات بسته‌بندی شده در DSPهای شرکت‌کننده دارد.

گوگل بیان می‌کند که آژانس‌ها می‌توانند مستقیماً با ناشران مذاکره کنند تا شناسه معامله واحدی ایجاد کنند که در همه پلتفرم‌های خرید آنها کار می‌کند. در حال حاضر برای معاملات ترجیحی و حراج های خصوصی از طریق Display & Video 360 و Yahoo در دسترس است.

طبق اعلامیه، پشتیبانی از برنامه‌ای تضمین شده و سایر DSPها در ماه‌های آینده ارائه می‌شود.

اهمیت این به روز رسانی ها برای آژانس ها

بازاریابان PPC در حال حاضر با پلتفرم‌های متعدد، افزایش تقاضای مشتریان و ضرب‌الاجل‌های سخت‌تر دستکاری می‌کنند.

ابزار جدید مدیریت تبلیغات Google امیدوار است به کاهش این بار کمک کند و به آژانس‌ها اجازه دهد کارآمدتر عمل کنند و تمرکز خود را بر ارزش محرک حفظ کنند.

برای آژانس های PPC، این به روز رسانی ها دارای مزایای ملموس و پیامدهای استراتژیک است:

  • بهبود روابط با مشتری: با گزارش دهی دقیق تر و قابل تنظیم تر، آژانس ها می توانند دید شفاف تری را به مشتریان ارائه دهند. این دید افزایش یافته می تواند روابط مشتری را با ایجاد اعتماد از طریق شفافیت تقویت کند. زمانی که مشتریان اطلاعات بهتری داشته باشند، آژانس ها می توانند ارزش را به طور موثرتری نشان دهند.
  • تمرکز بیشتر بر استراتژی بیش از عملیات: اتوماسیون در مدیریت موجودی، ایجاد سفارش و فرآیندهای صورت‌حساب به آژانس‌ها اجازه می‌دهد تمرکز خود را از وظایف عملیاتی به استراتژی سطح بالاتر تغییر دهند. آژانس‌ها اکنون می‌توانند منابع بیشتری را به توسعه کمپین‌های خلاقانه و تأثیرگذارتر اختصاص دهند و در نهایت نتایج بهتری را برای مشتریان به ارمغان بیاورند.
  • مقیاس پذیری آسان تر: همانطور که آژانس ها رشد می کنند، مدیریت تعداد زیادی از کمپین ها بین چندین مشتری چالش برانگیز می شود. این ابزارهای جدید Ad Manager چارچوبی را ارائه می دهند که مقیاس عملیات را آسان تر می کند.

افکار نهایی

سرپرستی Google با Ad Manager نشان دهنده گامی رو به جلو در رفع نیازهای در حال تحول آژانس ها است.

برای آژانس‌های PPC، توانایی خودکارسازی فرآیندها، مدیریت موجودی، و دسترسی به گزارش‌های پیشرفته با انعطاف‌پذیری بیشتر می‌تواند منجر به بهبود نتایج و روابط قوی‌تر با مشتری شود.

این ابزارها به آژانس‌ها اجازه می‌دهند تا بر آنچه که مهم‌تر است تمرکز کنند – هدایت کمپین‌های تاثیرگذار و ارائه نتایج معنادار.

Source link