چگونه گوگل از انتخابات عمومی بریتانیا در سال 2024 حمایت می کند

قبل از انتخابات عمومی در 4 ژوئیه، ما می خواستیم بیشتر در مورد برنامه های خود برای حمایت از این روند به اشتراک بگذاریم. در راستای تعهد خود برای کمک به سازماندهی اطلاعات جهان، در دسترس و مفید ساختن آن برای همه، در حال برداشتن تعدادی گام برای حمایت از یکپارچگی انتخابات در بریتانیا با ارائه اطلاعات با کیفیت بالا به رای دهندگان، محافظت از پلتفرم های خود در برابر سوء استفاده و تجهیز کمپین ها به بهترین ابزار امنیتی در کلاس و آموزش. ما همچنین این کار را با تمرکز بیشتر بر نقش هوش مصنوعی (AI) انجام خواهیم داد.

اطلاع رسانی به رای دهندگان با ارائه اطلاعات با کیفیت بالا

در آستانه انتخابات، مردم به اطلاعات مفید، مرتبط و به موقع نیاز دارند تا به آنها کمک کند تا روند انتخابات را هدایت کنند. در اینجا برخی از روش‌هایی وجود دارد که ما به افراد کمک می‌کنیم آنچه را که نیاز دارند آسان کنیم:

  • جستجو کردن: هنگامی که افراد موضوعاتی مانند «نحوه رأی دادن» را جستجو می‌کنند، جزئیاتی در مورد نحوه رأی دادن پیدا می‌کنند.
  • یوتیوب: برای اخبار و اطلاعات انتخابات، سیستم‌های ما به‌طور برجسته محتوایی را از منابع معتبر در صفحه اصلی YouTube، در نتایج جستجو و پانل “Up Next” نشان می‌دهند. برای جستجوهای مربوط به رای گیری، یک پانل اطلاعاتی نیز ممکن است بینندگان در بریتانیا را به منابع رسمی رای گیری دولتی هدایت کند. صرف نظر از اینکه در فصل انتخابات هستیم، YouTube همچنین پانل های اطلاعاتی مرتبط را در بالای نتایج جستجو و در زیر ویدیوهای خاص در مورد موضوعات مستعد اطلاعات نادرست نمایش می دهد.
  • تبلیغات: همه تبلیغ‌کنندگانی که می‌خواهند تبلیغات انتخاباتی در بریتانیا را روی پلت‌فرم‌های ما اجرا کنند، باید یک فرآیند تأیید را طی کنند و یک افشای درون آگهی داشته باشند که به وضوح نشان می‌دهد چه کسی برای آگهی پرداخت کرده است. این آگهی‌ها در گزارش شفافیت تبلیغات سیاسی ما منتشر می‌شوند، جایی که هر کسی می‌تواند اطلاعاتی مانند میزان هزینه شده و مکان نمایش آن را جستجو کند. همچنین نحوه هدف قرار دادن تبلیغات انتخاباتی توسط تبلیغ‌کنندگان را محدود می‌کنیم.

حفاظت از پلتفرم های خود و ایجاد اختلال در انتشار اطلاعات نادرست مضر

برای ایمن سازی بهتر محصولات و جلوگیری از سوء استفاده، ما همچنان به تقویت سیستم های اجرایی خود و سرمایه گذاری در عملیات اعتماد و ایمنی – از جمله در مرکز مهندسی ایمنی Google (GSEC) برای مسئولیت محتوا که به ایمنی آنلاین اختصاص دارد، ادامه می دهیم. ما همچنین به همکاری با اکوسیستم گسترده تر برای مبارزه با اطلاعات نادرست ادامه می دهیم.

  • اجرای سیاست های ما و استفاده از مدل های هوش مصنوعی برای مبارزه با سوء استفاده در مقیاس: ما خط‌مشی‌های دیرینه‌ای داریم که نحوه برخورد ما با حوزه‌هایی مانند رسانه‌های دستکاری شده، نفرت و آزار و اذیت، و تحریک به خشونت را به همراه خط‌مشی‌هایی درباره ادعاهای نادرست که می‌تواند اعتماد یا مشارکت در فرآیندهای دموکراتیک را تضعیف کند، برای مثال در YouTube، نشان می‌دهد. دستورالعمل‌های انجمن و خط‌مشی ادعاهای غیرقابل اعتماد ما برای تبلیغ‌کنندگان. برای کمک به اجرای خط‌مشی‌هایمان، مدل‌های هوش مصنوعی ما تلاش‌های ما را برای مبارزه با سوءاستفاده افزایش می‌دهند. با پیشرفت‌های اخیر در مدل‌های زبان بزرگ (LLM)، ما در حال ساختن سیستم‌های اجرایی سریع‌تر و سازگارتر هستیم که ما را قادر می‌سازد زیرک بمانیم و در هنگام ظهور تهدیدات جدید سریع‌تر اقدام کنیم.
  • کار با اکوسیستم گسترده تر برای مقابله با اطلاعات نادرست: Google News Initiative در همکاری با PA Media ابتکار انتخاباتی 24 را راه اندازی کرده است، یک ابتکار جدید با هدف مبارزه با اطلاعات نادرست و نادرست در مورد انتخابات عمومی بعدی بریتانیا.

کمک به مردم برای پیمایش محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی

ما خط‌مشی‌ها و ابزارهایی را برای کمک به مخاطبان در جهت‌یابی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی معرفی کرده‌ایم:

  • افشای تبلیغات: ما اولین شرکت فناوری بودیم که از تبلیغ‌کنندگان خواستیم زمانی که تبلیغات انتخاباتی آنها حاوی محتوای مصنوعی است که افراد یا رویدادهایی واقعی یا واقعی را به تصویر می‌کشد، افشا کنند. این شامل تبلیغاتی است که با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد شده اند. خط‌مشی‌های تبلیغات ما از قبل استفاده از رسانه‌های دستکاری شده برای گمراه کردن افراد را ممنوع می‌کند، مانند محتوای جعلی عمیق یا محتوای اصلاح‌شده.
  • برچسب‌های محتوای YouTube: خط‌مشی‌های اطلاعات نادرست YouTube محتوای دستکاری شده فنی را که کاربران را گمراه می‌کند و می‌تواند خطری جدی برای آسیب‌های فاحش ایجاد کند، ممنوع می‌کند. YouTube همچنین از سازندگان می‌خواهد که محتوای واقعی تغییریافته یا مصنوعی ایجاد کرده‌اند را فاش کنند، و برچسبی را نشان می‌دهد که برای افراد مشخص می‌کند محتوایی که تماشا می‌کنند مصنوعی و واقعی است. در برخی موارد، YouTube همچنین ممکن است برچسبی را اضافه کند حتی زمانی که سازنده آن را فاش نکرده باشد، به خصوص اگر استفاده از محتوای تغییر یافته یا مصنوعی این امکان را داشته باشد که بینندگان را گیج یا گمراه کند.
  • رویکردی مسئولانه به محصولات هوش مصنوعی مولد: در راستای رویکرد اصولی و مسئولانه‌مان نسبت به محصولات هوش مصنوعی مولدمان مانند جمینی، آزمایش‌های مربوط به خطرات ایمنی از آسیب‌پذیری‌های امنیت سایبری گرفته تا اطلاعات نادرست و انصاف را در اولویت قرار داده‌ایم. به دلیل احتیاط فراوان در مورد چنین موضوع مهمی، ما انواع جستارهای مربوط به انتخابات را که Gemini به آنها پاسخ می دهد، محدود می کنیم.
  • فراهم کردن زمینه اضافی برای کاربران: درباره این تصویر در «جستجو» به افراد کمک می‌کند اعتبار و زمینه تصاویری را که آنلاین یافت می‌شوند ارزیابی کنند. ویژگی بررسی دوبار ما در Gemini به افراد امکان می‌دهد ارزیابی کنند که آیا محتوایی در سراسر وب برای اثبات پاسخ Gemini وجود دارد یا خیر.
  • واترمارک دیجیتال: SynthID، ابزاری از Google DeepMind است که مستقیماً یک واترمارک دیجیتال را در متن، تصاویر، صدا و ویدئو ایجاد شده با هوش مصنوعی تعبیه می‌کند.
  • همکاری در صنعت: اخیراً به ائتلاف و استاندارد C2PA ملحق شدیم، تلاشی بین صنعتی برای کمک به ارائه شفافیت و زمینه بیشتر برای افراد در محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی. در کنار سایر شرکت‌های پیشرو فناوری، ما همچنین متعهد شده‌ایم که از تداخل تصاویر، محتوای صوتی یا ویدیویی تولید شده توسط هوش مصنوعی در انتخابات جهانی امسال جلوگیری کنیم. “توافق فناوری برای مبارزه با استفاده فریبنده از هوش مصنوعی در انتخابات 2024” مجموعه ای از تعهدات برای استقرار فناوری برای مقابله با محتوای مضر تولید شده توسط هوش مصنوعی است که هدف آن فریب دادن رای دهندگان است.

تجهیز کاربران پرخطر به بهترین ویژگی‌ها و آموزش‌های امنیتی در کلاس

از آنجایی که انتخابات با افزایش خطرات امنیت سایبری همراه است، ما سخت تلاش می کنیم تا به کاربران پرخطر، مانند مقامات کمپین و انتخابات، کمک کنیم تا امنیت خود را در پرتو تهدیدات موجود و در حال ظهور بهبود بخشند و به آنها در مورد نحوه استفاده از محصولات و خدمات خود آموزش دهیم.

  • ابزارهای امنیتی برای تیم های تبلیغاتی و انتخاباتی: ما خدمات رایگانی مانند برنامه حفاظت پیشرفته خود – قوی ترین مجموعه حفاظت سایبری ما – و Project Shield ارائه می دهیم که محافظت نامحدودی در برابر حملات انکار سرویس توزیع شده (DDoS) ارائه می دهد. ما همچنین آموزش های امنیتی و ابزارهای امنیتی از جمله کلیدهای امنیتی Titan را ارائه می دهیم که از حملات فیشینگ دفاع می کند و از دسترسی عوامل بد به حساب Google شما جلوگیری می کند.
  • مقابله با عملیات نفوذ هماهنگ: تیم Google Threat Intelligence ما به شناسایی، نظارت و مقابله با تهدیدات نوظهور، از عملیات نفوذ هماهنگ گرفته تا کمپین‌های جاسوسی سایبری علیه نهادهای پرخطر کمک می‌کند. ما در مورد اقدامات انجام شده در بولتن سه ماهه TAG خود گزارش می دهیم و به طور منظم با مقامات دولتی و سایر افراد در صنعت برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات تهدیدات و دخالت مشکوک در انتخابات ملاقات می کنیم. Mandiant همچنین به سازمان‌ها کمک می‌کند تا برنامه‌های امنیتی انتخاباتی جامع بسازند و دفاع خود را با راه‌حل‌ها، خدمات و ابزارهای جامع تقویت کنند. نشریه اخیر این تیم، نمای کلی از چشم انداز امنیت سایبری انتخابات جهانی را ارائه می دهد، که برای کمک به سازمان های انتخاباتی برای مقابله با طیف وسیعی از تهدیدات بالقوه طراحی شده است.

همه اینها بر اساس کاری است که ما در مورد انتخابات در سایر کشورها و مناطق از جمله در ایالات متحده، اتحادیه اروپا و هند انجام می دهیم. حمایت از انتخابات بخش اصلی مسئولیت ما در قبال کاربرانمان است و ما متعهد به همکاری با دولت، صنعت و جامعه مدنی برای حفاظت از یکپارچگی انتخابات در بریتانیا هستیم.

Source link