Google پیوندهای شخص ثالث را در قطعه های ویژه و آخرین اخبار بازاریابی دیجیتال اضافه می کند [PODCAST]

هفته گذشته در ساعت بازاریابی ، گرگ فین و کریستین “شپ” زیرنهلد اخبار دیجیتال بازاریابی را که هنگام خوردن بوقلمون از دست داده اید و امیدوارم زمان زیادی برای آرامش داشته باشید ، پوشش می دهند.

https://www.youtube.com/watch؟v=soITZHE7u8s

اگر قادر به گوش دادن در Spotify نیستید ، حتماً نسخه ویدیویی نمایش را از کانال YouTube Search Engine Journal بگیرید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

Snapchat به سازندگان محتوا پرداخت می کند تا از ویژگی جدید “Spotlight” استفاده کنند

خوراک Snapchat “Spotlight” با هدف رقابت با TikTok رقیب ، محتوای ویدئویی 60 ثانیه ای را برای کاربران Snapchat بر اساس موضوعات مورد علاقه آنها ارائه می دهد.

کاربران اسنپ چت می توانند اسنپ های خود را به فید Spotlight ارسال کنند و اگر عملکرد خوبی داشته باشند ، می توانند از طریق اسنپ چت تا پایان سال 2020 سود زیادی دریافت کنند.

اسنپ ​​چت هر روز حداکثر 1 میلیون دلار به سازندگانی که ویدیوهای Spotlight منحصر به فردترین نمایش ها را ایجاد می کنند ، اهدا خواهد کرد.

پیوندهای شخص ثالث در بخشهای ویژه Google نشان داده می شود

Shard در توییتر از نویسنده مجله موتور جستجو ، برودی کلارک ، گوگل پیوندهایی را به قطعه های برجسته در نتایج جستجو اضافه می کند که کاربران را به سایت های شخص ثالث می برد.

ناشران احتمالاً از این ویژگی جدید بسیار ناراضی هستند زیرا این امر می تواند منجر به کلیک کمتر به نتیجه قطعه ویژه شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

ویژگی های محتوای مارک دار جدید برای اینستاگرام

اینستاگرام از ویژگی های جدیدی خبر داد که هدف آن ایجاد محتوای مارک دار برای برندها و تأثیرگذاران است.

اول ، برچسب های محتوای مارک دار با Reels و Instagram Live سازگار هستند تا محتوای حمایت شده را فاش کنند.

اکنون مارک ها می توانند از طرف سازندگان محتوا ایجاد و منتشر کنند. سازندگان قبل از پخش محتوای مارکدار و مکث هرگونه تبلیغاتی که از نمایه آنها منتشر شده است ، توانایی کنترل آنها را دارند.

سرانجام ، ویژگی های جدید اکنون با محتوای مارک دار در Stories مانند نام بردن ، مکان ها و هشتگ ها سازگار هستند.

در بخش بخش هفته ، جس ریلی یک یادداشت حماسی از یکی از توصیه های مورد علاقه ما در Google Ads ایجاد کرد.

سپس ، ICYMI ، مارک توماس یک استراتژی نابغه را برای مهندسی معکوس HARO برای منافع شخصی خود در نظر گرفت.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سپس ، ما در حال فروپاشی سوالات بازاریابی دیجیتال شما در طول بخش رعد و برق خود هستیم:

  • چه کسی در معرض خطر از دست دادن تأیید Twitter خود بر اساس سیاست جدید است؟
  • گرمترین میزان مصرف در PPC کدام است؟
  • چه موقع Google برنامه وب Google Pay را خاموش می کند؟
  • از کجا می توانید اطلاعات آماری روند جستجو را برای تبلیغات Google Ads خود پیدا کنید؟
  • چرا ممکن است فیس بوک پس از انتخابات کمی زیباتر به نظر برسد
  • چگونه می توانید از Bing SERP مشاوره مد بگیرید

برای تمام مقالات این قسمت ، به سایت O’Clock بازاریابی بروید. حتماً در حالی که آنجا هستید مشترک شوید!

با تشکر از اسپانسر ما ، Upfluence!

با پلت فرم همه در یک Upfluence ، بازاریابان می توانند کمپین های بازاریابی اینفلوئنسر خود را ساده کرده و برنامه های اینفلوئنسر خود را در کمترین زمان مقیاس بندی کنند.


اعتبار ویژه تصویر: سرو شمالی

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور