Google پیش بینی کرده است که این 5 تغییر همه گیر دائمی هستند

شرکت ها از زمان بروز همه گیر شدن ، شیوه تجارت خود را تغییر داده اند. در گزارش جدید ، Google پیش بینی می کند کدام یک از این تغییرات در اینجا باقی بماند.

گوگل با استناد به داده های جستجو برای تهیه نسخه پشتیبان از برخی پیش بینی های خود ، می گوید این محوری ها دائمی می شوند:

  • استفاده از بینش ردیابی در زمان واقعی برای پاسخ سریع به مصرف کنندگان.
  • برگزاری رویدادهای مجازی
  • کار از خانه
  • ارائه روشهای راحت تر برای خریدهای آنلاین توسط مصرف کنندگان.

Google پیش بینی کرده است که این 5 تغییر همه گیر دائمی هستند

گوگل اذعان می کند که همه بخش ها مجبور بوده اند در رویکرد خود برای بازاریابی در طی همه گیر شدن ، تجدید نظر کنند. با پایان یافتن همه گیر شدن بیماری ، احتمالاً تجارت تا حدودی از حالت عادی خود را از سر می گیرد ، اما این تغییرات مشتری پسند فراموش نخواهد شد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پاسخ سریع به تغییر در عادات مصرف کننده

عادات مصرف کننده در کل شیوع بیماری با سرعت ناخوشایند در حال تکامل است ، که باعث می شود مشاغل بهتر در ردیابی بینش های زمان واقعی و پاسخ به داده ها بهتر شوند.

تغییر عادت: جستجو قبل از خرید

مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به جستجوی Google روی می آورند تا قبل از مراجعه به فروشگاه ، پیدا کنند کدام مشاغل اقلام موجودی دارند

Google به داده های ماه های ابتدایی همه گیری اشاره می کند. جستجو برای “کی دارد” و “در انبار” تمام شده بودند 8000٪ سال به سال در ایالات متحده

تغییر عادت: سفرهای کمتر برای مواد غذایی

مصرف کنندگان سفرهای خود را برای غذا محدود می کنند ، زیرا Google به افزایش جستجو در س inالهایی مانند این موارد اشاره می کند “آیا می توانید یخ بزنید” در انگلیس و “تحویل خانه” در فرانسه.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تغییر عادت: پس انداز بیشتر ، هزینه کمتر

از آنجایی که بیماری همه گیر عوارض خود را در درآمد شخصی وارد می کند ، بسیاری از مصرف کنندگان پس انداز بیشتری می کنند و هزینه های کمتری را برای خرید کالاهای غیر ضروری انجام می دهند.

گوگل به داده های یک مطالعه کانتار استناد می کند که نشان می دهد 71 درصد از مردم کشورهای G-7 می گویند درآمد شخصی آنها تحت تأثیر همه گیری قرار گرفته است یا بر آنها تأثیر می گذارد.

Google پیش بینی کرده است که این 5 تغییر همه گیر دائمی هستند

بیشترین تأثیر در درآمد شخصی در ایتالیا (85٪) ، ایالات متحده (75٪) و کانادا (75٪) است.

یک گزارش BCG نشان می دهد ، از افرادی که انتظار دارند عادت های خود را تغییر دهند ، 29٪ می گویند که بیشتر پس انداز می کنند و 27٪ می گویند که برای اقلام غیر ضروری کمتر هزینه می کنند.

تغییر عادت: مصرف کنندگان گزینه های دیگری پیدا می کنند

رفتار مصرف کننده در تمام موارد همه گیر نشان می دهد که آنها مشتاق هستند که وقتی چیزی که به آن بستگی دارند از آنها سلب شود ، گزینه های دیگری پیدا کنند.

وقتی مدارس تعطیل شدند ، گوگل جستجو می کند “یادگیری آنلاین” بالا رفت 400٪ سال به سال

هنگامی که سالن های ورزشی مجبور به تعطیلی شدند ، جستجو برای برنامه های تناسب اندام پرید 200٪ سال به سال

وقتی دنیا خیلی منزوی شد ، مردم به دنبال ایجاد ارتباطات آنلاین بودند. جستجوهایی که عبارت را شامل می شدند “با دوستان آنلاین” بالا رفت 300٪ سال به سال

جستجو برای “مهمانی تماشا” (به عنوان مثال ، “مهمانی تماشای یوتیوب” یا “مهمانی خصوصی تماشا”) رشد کرد 400٪ سال به سال

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

غذای آماده از Google

“برای پاسخ بهتر به تغییرات سریع در رفتار مصرف کننده ، مارک های ایجاد ردیابی بینش در زمان واقعی ، افزایش بینش در سازمان خود ، و ایجاد فرایندهای جدید به سرعت عمل در کشف خود. این واقعیت جدید اطمینان خواهد داشت که مارک ها با بینش در موقعیت رهبری قرار دارند. “

رویدادهای مجازی ادامه خواهد یافت

همه گیری همه رویدادهای حضوری را مجبور به لغو کرد ، که منجر به تمایل تیم های بازاریابی به سمت رویدادهای مجازی می شود.

رویدادهای زنده سرانجام برمی گردند ، اما گوگل پیش بینی می کند که ظاهر آنها متفاوت باشد

اکنون که مصرف کنندگان راحتی حضور در اتاق ها را از اتاق نشیمن خود تجربه کرده اند ، رویدادهای زنده باید تجربه ای برجسته برای جلب توجه دوباره آنها فراهم کنند.

گوگل انتظار دارد که رویدادهای مجازی گذشته از همه گیر شدن ادامه یابد. اگرچه این شرکت توصیه می کند تنظیم دیجیتال بهترین راه حل برای آن نیست همه مناسبت ها.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

کار از خانه ادامه خواهد داشت

گوگل پیش بینی می کند تغییراتی که کسب و کارها مجبور به ایجاد در مدل کار سنتی دفتر خود کرده اند ، اینجا برای گفتن است.

داده های جستجو و خرید نشان می دهد محور کار در خانه قبل از همه گیری شروع شده است. مردم تمایل فزاینده ای را به خود اختصاص داده اند که وقت بیشتری را صرف انجام کاری می کنند که باعث شادی آنها می شود و زمان کمتری را برای انجام کارهایی مانند رفت و آمد به خود اختصاص می دهند.

برای مشاغل ، گوگل می گوید این به معنای ادامه یافتن راه هایی برای تأمین نیازهای اساسی افراد است:

“مدل کار در دفتر به احتمال زیاد برای همیشه تغییر کرده است ، تغییر عادت های مصرف کننده و فرهنگ محل کار. برای مشاغل ، این به معنای یافتن راه هایی برای تأمین اساسی ترین نیازهای مردم و برداشتن گامهایی برای تقویت نیروی مقاوم تر است. “

خرید آنلاین اکنون یک قاعده است

تجارت الکترونیکی در طی همه گیر شدن به اوج خود رسید ، برخی افراد برای اولین بار در زندگی خود به دلیل ضرورت به خرید آنلاین روی آوردند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

گوگل اشاره کرد که فعالیت خرید برای کالاهایی که مردم به طور معمول آنلاین نمی خرند افزایش یافته است.

وی افزود: “تعداد افرادی كه مایل به خرید مواد غذایی ، پوشاك و حتی اتومبیل به صورت آنلاین هستند ، افزایش چشمگیری داشت. به عنوان مثال ، در شش ماه اول سال 2020 ، تقریباً 10٪ از اتومبیل ها به صورت آنلاین فروخته شده اند ، در حالی که در کل سال 2018 فقط 1٪ از اتومبیل های آنلاین فروخته شده اند. “

مشاغل ساخت آجر و ملات باید در ارائه گزینه هایی مانند تحویل محلی و وانت در حاشیه خودرو متمرکز شوند.

این عادات جدید و راحت خرید احتمالاً پس از همه گیری از بین نخواهد رفت.

منبع: با Google فکر کنید

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور