تحقیقات مربوط به استفاده از برنامه های گوگل نشان می دهد که 63٪ از مصرف کنندگان حتی پس از بازگشایی فروشگاه ها به دنبال بهترین تجربه های برنامه خواهند بود. علاوه بر این ، 75٪ از مصرف کنندگان بیشتر تمایل به خرید از مارکهایی دارند که برنامه آنها به آنها امکان می دهد تا به سرعت معامله کنند.
برای کمک به تبلیغ کنندگان برنامه برای دستیابی به کاربران احتمالی بیشتر ، Google چند روش جدید ایجاد کرده است که به تبلیغ کنندگان کمک می کند چشم انداز بیشتری داشته باشند و برنامه های کاربردی خود را بهینه کنند.
جدید: تبلیغات برنامه را روی دسک تاپ تحویل دهید
کمپین های برنامه ای قابل اجرا در جستجو ، YouTube ، Google Play ، Discover و بیش از سه میلیون سایت و برنامه دیگر هستند اما قبلا فقط در تلفن همراه نشان داده می شدند.
اکنون ، آگهی دهنده هایی که کاربران اندروید را هدف قرار می دهند ، می توانند از طریق دسک تاپ و همچنین تلفن همراه ، از نسخه دسک تاپ SERP و همچنین Google Display Network به چشم انداز برسند.
در حالی که تبلیغات برنامه به وب سایت دسک تاپ فروشگاه Google Play پیوند می یابد ، فروشگاه به کاربران امکان می دهد برنامه را مستقیماً روی دستگاه پیوند داده شده به حساب Play خود نصب کنند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
تبلیغ کنندگان برنامه های Android از ماه ژوئن به طور خودکار از طریق دسک تاپ انتخاب می شوند ، بنابراین برای تبلیغ دهندگانی که قبلاً برنامه های Android را تبلیغ می کنند ، نیازی به اقدام اضافی نیست. تبلیغ کنندگان می توانند مانند سایر کمپین ها عملکرد دسک تاپ را در بخش دستگاه نظارت کنند.
رویدادهای سفارشی درون برنامه ای را در Google Analytics ایجاد کنید
تجزیه و تحلیل عملکرد درون برنامه ای برای بیشتر کمپین های برنامه مهم است ، که به توانایی تنظیم رویدادهای درون برنامه ای متکی است. پیش از این با Firebase ، کدنویسی و به روزرسانی برنامه برای ایجاد یک رویداد سفارشی در برنامه ، مانند ردیابی سفارشات هنگام خرید افراد ، مورد نیاز بود. گوگل اکنون اعلام کرده است که ایجاد و اصلاح رویداد از طریق رابط Google Analytics امکان پذیر است – بدون نیاز به به روزرسانی کد.
تبلیغ کنندگان برای ایجاد رویدادها یا تنظیم رویدادهای موجود دیگر به کمک برنامه نویس نیاز ندارند. تبلیغ کنندگان می توانند رویدادهای جدیدی ایجاد کرده و نام و پارامترهای رویدادها را در Google Analytics تغییر دهند.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
آسانتر کردن پیوند عمیق
تحقیقات برنامه Google نشان داد که 74٪ از مصرف کنندگان به احتمال زیاد به یک مارک تجاری وفادار هستند اگر برنامه مارک “یکپارچه و آسان برای استفاده” باشد. پیوند عمیق برای ایجاد یک تجربه خوب برای چشم اندازها و به نوبه خود ، بهبود نرخ تبدیل ، راهی طولانی را دنبال می کند.
برای سهولت اجرای پیوندهای عمیق توسط تبلیغ کنندگان ، Google از اعتبار سنج عمیق پیوند خبر داد ، ابزاری که به تبلیغ کنندگان کمک می کند پیوندهای عمیق را برای کل برنامه اندرویدی خود اعتبار سنجی کنند. با استفاده از این ابزار ، تبلیغ کنندگان می توانند گزارش مفصلی را ارسال کنند که شامل همه بررسی های ابزار انجام شده در پیوند شما و نحوه اصلاح پیکربندی های از دست رفته است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
Google همچنین محاسبه تأثیر را معرفی کرده است ، لیستی از کلیه URL های گمشده ای که ممکن است تبلیغ کنندگان بخواهند پیاده سازی را به عنوان پیوندهای عمیق و تخمین زده شده برای عدم استفاده از آنها ، از دست رفته ، در نظر بگیرند.
ارجاع داده محور پیوند عمیق
Google همچنین به منظور تبلیغات درك می كند كه چگونه كلیك های تبلیغات وب ویژه تلفن همراه مشتریان را به سمت انجام خریدهای درون برنامه سوق می دهد تا بتواند تصمیمات پیشنهادی مناقصه را برای کمپین های تحت وب ، در اختیار کاربران قرار دهد.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
منابع:
https://www.thinkwithgoogle.com/marketing-strategies/app-and-mobile/how-to-make-successful-app/
https://support.google.com/google-ads/answer/10710301
https://support.google.com/google-ads/answer/10707870